Jump to content

Wat is een goede video kaart voor GTA IV

fctrick

Recommended Posts

• Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• fctrick

12

• Toeterneus

6

• Robando

2

• GTA-Don

1

Ik heb de Nvidia GF 9600GT gekocht voor 93 euro.

Werkt die goed nu met de update erbij van NVIDIA ???

hahah (heb een maand geleden een link gekregen precies de zelfde hahah :puh: die is goed ja :) 125 euro kan ik hem krijgen :)

Bewerkt: door fctrick
Delen op andere websites

Ik heb de Nvidia GF 9600GT gekocht voor 93 euro.

Werkt die goed nu met de update erbij van NVIDIA ???

hahah (heb een maand geleden een link gekregen precies de zelfde hahah :puh: die is goed ja :) 125 euro kan ik hem krijgen :)

Ik ben er zelf over aan het denken om de Ati HD4830 te kopen (nu nog ongeveer 110,-, zal volgens geruchten nog deze maand onder 100 euro gaan). Schijnt dat je dat kaartje op heel eenvoudige wijze kan overklokken tot ongeveer het potentieel van de 4 tientjes duurdere 4850.

Zie deze review: http://www.overclock3d.net/reviews.php?/gp..._overclocking/7

Maar ik wacht eerst eens rustig af wat de patch en de nieuwe Ati-drivers voor me gaan doen.

Delen op andere websites

Leuke videokaart is (althans, dat vind ik) de 8800GT, worden relatief goedkoop verkocht, om nog maar te zwijgen over de 2e hands prijs. Leuk feit is dat de 9800GT niet significant veel sneller is (uitzonderingen daargelaten vanwege vele variaties).

Delen op andere websites

Leuke videokaart is (althans, dat vind ik) de 8800GT, worden relatief goedkoop verkocht, om nog maar te zwijgen over de 2e hands prijs. Leuk feit is dat de 9800GT niet significant veel sneller is (uitzonderingen daargelaten vanwege vele variaties).
8800 GT is een aanrader, heb ik ook. Goedkoper dan de 9000-serie, en nagenoeg dezelfde prestaties.
Delen op andere websites

Dankje voor de tip :)

Delen op andere websites

Delen op andere websites

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...