fctrick Geplaatst: 6 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2008 hallo ik s ta op het punt een nieuwe kaart te halen maar ik weet niet welke kunnen jullie me misschien helpen door wat suggesties te doen ? zet de link er dan ook even bij alvast bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA-Don Geplaatst: 6 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2008 Check canyourunit.com daar staat precies op wat van je pc wel voldoet en niet, en wat je zou moeten hebben Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
fctrick Geplaatst: 6 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 december 2008 Check canyourunit.com daar staat precies op wat van je pc wel voldoet en niet, en wat je zou moeten hebben Ja dat weet ik heb ik al gedaan alleen de serie nummer is out daarom suggesties aub Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Little Jacob Geplaatst: 6 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2008 Ik heb de Nvidia GF 9600GT gekocht voor 93 euro. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
fctrick Geplaatst: 6 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 december 2008 (bewerkt) Ik heb de Nvidia GF 9600GT gekocht voor 93 euro. Werkt die goed nu met de update erbij van NVIDIA ??? hahah (heb een maand geleden een link gekregen precies de zelfde hahah die is goed ja 125 euro kan ik hem krijgen Bewerkt: 6 december 2008 door fctrick Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Toeterneus Geplaatst: 6 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2008 Ik heb de Nvidia GF 9600GT gekocht voor 93 euro. Werkt die goed nu met de update erbij van NVIDIA ??? hahah (heb een maand geleden een link gekregen precies de zelfde hahah die is goed ja 125 euro kan ik hem krijgen Ik ben er zelf over aan het denken om de Ati HD4830 te kopen (nu nog ongeveer 110,-, zal volgens geruchten nog deze maand onder 100 euro gaan). Schijnt dat je dat kaartje op heel eenvoudige wijze kan overklokken tot ongeveer het potentieel van de 4 tientjes duurdere 4850. Zie deze review: http://www.overclock3d.net/reviews.php?/gp..._overclocking/7 Maar ik wacht eerst eens rustig af wat de patch en de nieuwe Ati-drivers voor me gaan doen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
fctrick Geplaatst: 6 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 december 2008 Is deze kaart goed ????? http://www.alternate.nl/html/product/Grafi...4/?baseId=30954 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Toeterneus Geplaatst: 6 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2008 Is deze kaart goed ????? http://www.alternate.nl/html/product/Grafi...4/?baseId=30954 Hoe goed is je engels? Kijk anders hier eens rond: http://www.tomshardware.com/reviews/radeon...ics,2086-7.html Staan wat kaarten in volgorde. Verder kun je zelf met google ook veel benchmarks achterhalen over wat goede kaarten zijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Markant Geplaatst: 6 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2008 Leuke videokaart is (althans, dat vind ik) de 8800GT, worden relatief goedkoop verkocht, om nog maar te zwijgen over de 2e hands prijs. Leuk feit is dat de 9800GT niet significant veel sneller is (uitzonderingen daargelaten vanwege vele variaties). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MartyCeha Geplaatst: 6 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2008 Leuke videokaart is (althans, dat vind ik) de 8800GT, worden relatief goedkoop verkocht, om nog maar te zwijgen over de 2e hands prijs. Leuk feit is dat de 9800GT niet significant veel sneller is (uitzonderingen daargelaten vanwege vele variaties).8800 GT is een aanrader, heb ik ook. Goedkoper dan de 9000-serie, en nagenoeg dezelfde prestaties. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
fctrick Geplaatst: 6 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 december 2008 Leuke videokaart is (althans, dat vind ik) de 8800GT, worden relatief goedkoop verkocht, om nog maar te zwijgen over de 2e hands prijs. Leuk feit is dat de 9800GT niet significant veel sneller is (uitzonderingen daargelaten vanwege vele variaties). Dankje voor de tip Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
fctrick Geplaatst: 6 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 december 2008 (bewerkt) Leuke videokaart is (althans, dat vind ik) de 8800GT, worden relatief goedkoop verkocht, om nog maar te zwijgen over de 2e hands prijs. Leuk feit is dat de 9800GT niet significant veel sneller is (uitzonderingen daargelaten vanwege vele variaties). Dankje voor de tip Bewerkt: 6 december 2008 door fctrick Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
fctrick Geplaatst: 6 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 december 2008 (bewerkt) Leuke videokaart is (althans, dat vind ik) de 8800GT, worden relatief goedkoop verkocht, om nog maar te zwijgen over de 2e hands prijs. Leuk feit is dat de 9800GT niet significant veel sneller is (uitzonderingen daargelaten vanwege vele variaties). Dankje voor de tip Bewerkt: 6 december 2008 door fctrick Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
fctrick Geplaatst: 6 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 december 2008 Deze had ik in me gedachten nadat ik even verder heb gekeken http://www.alternate.nl/html/product/Grafi...4/?baseId=30954 kijk vooral even naar het geheugen van de Video kaart graag reacties over de kaart :$ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DonMobius Geplaatst: 7 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2008 Denk dat je met de Nvidia Geforce Gtx 260 wel goed zit. Je kan ook voor de 280 gaan maar dies weer een stuk duurder. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.