Jump to content

Wat is een goede video kaart voor GTA IV

fctrick

Recommended Posts

Fctrick, ik begrijp dus dat je per se een Nvidia wil kopen?

Je vraag was overigens: Wat is een goede videokaart voor GTA IV?

Ik denk dat dat op het moment niet goed te zeggen is, want hij loopt op allerhande configuraties brak. Ik weet ook niet wat je budget is, maar zo rond de 150,- kun je eigenlijk bijna geen miskoop doen. Zijn allemaal krachtige kaarten in die prijsklasse.

Delen op andere websites

• Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• fctrick

12

• Toeterneus

6

• Robando

2

• GTA-Don

1

Ik denk dat dat op het moment niet goed te zeggen is, want hij loopt op allerhande configuraties brak. Ik weet ook niet wat je budget is, maar zo rond de 150,- kun je eigenlijk bijna geen miskoop doen. Zijn allemaal krachtige kaarten in die prijsklasse.

haha ja precies maar ik hoor van sommige dat ati kaarten niet goed werken met GTA4 ?

Delen op andere websites

haha ja precies maar ik hoor van sommige dat ati kaarten niet goed werken met GTA4 ?

Ja, maar dat geldt ook voor sommige Nvidia kaarten. Als we even geduld hebben en de patch en nieuwe drivers er zijn, dan loopt GTA IV vast op nagenoeg alle systemen wel ok. Je moet fabrikanten even de kans geven om wat verbeteringen aan te brengen en niet gelijk de conclusie trekken dat een bepaald merk nu niet werkt en dat dan ook nooit zal doen.

Delen op andere websites

Ik ben ook van plan om weer een nieuwe te kopen maar zal ik een ati of nvidia nemen?

ATi is vaak een stukje goedkoper, maar de drivers zijn vaak wat irritanter als de drivers van nVidia. Het ligt er maar net aan wat je belangrijker vind.

Delen op andere websites

Ik ben ook van plan om weer een nieuwe te kopen maar zal ik een ati of nvidia nemen?

ATi is vaak een stukje goedkoper, maar de drivers zijn vaak wat irritanter als de drivers van nVidia. Het ligt er maar net aan wat je belangrijker vind.

Kwalitiet.

Delen op andere websites

Wat is er mis met die drivers dan? ik heb geen last van crashes of zo hoor. En de nieuwe Ati Driver 8.12 zal ook Ati STream bevatten:

ATI Stream maakt het mogelijk om bepaalde berekeningen die de processor normaal uitvoert, te delegeren naar de GPU. Hetzelfde principe kennen we van nVidia's CUDA technologie. Software die gebruik maakt van deze Stream technologie is in staat de enkele honderden paralelle stream processors van de grafische chip aan te spreken en berekeningen doorgaans vele malen sneller uit te laten voeren dan wanneer de processor deze op zich zou nemen.
Dus volgens mij maken de drivers weinig verschil uit. Correct me if i'm wrong
Delen op andere websites

ik denk dat ik ook voor nvidia of zou ik nog even wachten tot de drivers in orde zijn?

ik heb een powercolor radeon x1650 pro 521mb gddr2(niet zwaar genoeg hé denk ik)

Bewerkt: door nick_isnt_my_name
Delen op andere websites

Hallo,

Ik heb een geforce 8500 GT 1 GB , spel doet het goed opzich, maar iets traag, maar vaak krijg ik verschrikkelijke ruis bij het opstarten van het spel begint dat al, en vooral wanneer er geluid van autos e.d. hoort te zijn, als er gepraat word hoor ik een irritand gekraak . heel soms speelt ie wel goed

weet iemand of ik dat door een instelling van de videokaart b.v. kan verbeteren

BVD wds

Delen op andere websites

ik krijg deze heb me besluit genomen een NVIDA GigaByte GeForce 9600GT _O_

Beetje eigenaardige keuze als je het mij vraagt. Deze is toch minder goed dan de Nvidia 9800 en de Ati 4800 serie? Voor 125 euro kun je ook een stapje hoger gaan. Maar veel plezier ermee!

Bewerkt: door Toeterneus
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...