Dropdown Geplaatst: 6 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2008 Ik kom niet uit de missie out of commision. Ik heb dan iedereen utigemoord maar dan meot je die gozer in die boot achtervolgen met een helikopter maar dan word ik telkens neergeschoten door raketten maar hoe kan ik die ontwijken en waar komen die vandaan???? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Platypus Geplaatst: 6 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2008 Ik kom niet uit de missie out of commision. Ik heb dan iedereen utigemoord maar dan meot je die gozer in die boot achtervolgen met een helikopter maar dan word ik telkens neergeschoten door raketten maar hoe kan ik die ontwijken en waar komen die vandaan???? Je zal altijd geraakt worden door raketten, maar je helikopter zal niet ontploffen. Niko zal dan proberen een noodlading te maken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 6 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2008 (bewerkt) Ontwijk ze door met het pookje (hetzelfde pookje waarmee je de helikopter naar voren en naar achteren laat hellen) naar links en rechts te gaan. Ook heb ik een behoorlijke afstand gehouden van de boot. edit Je zult inderdaad geraakt worden en je helikopter vliegt dan in de brand. Als je echt geraakt wordt door een raket, zal je helikopter direct exploderen ipv in de brand vliegen. Bewerkt: 6 december 2008 door Arjen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dropdown Geplaatst: 6 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 december 2008 Ik kom niet uit de missie out of commision. Ik heb dan iedereen utigemoord maar dan meot je die gozer in die boot achtervolgen met een helikopter maar dan word ik telkens neergeschoten door raketten maar hoe kan ik die ontwijken en waar komen die vandaan???? Je zal altijd geraakt worden door raketten, maar je helikopter zal niet ontploffen. Niko zal dan proberen een noodlading te maken. Ik ben geraakt door rakketen maar dan val ik dood neer in het water...??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Velaro Geplaatst: 6 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2008 (bewerkt) Ik kom niet uit de missie out of commision. Ik heb dan iedereen utigemoord maar dan meot je die gozer in die boot achtervolgen met een helikopter maar dan word ik telkens neergeschoten door raketten maar hoe kan ik die ontwijken en waar komen die vandaan???? Je zal altijd geraakt worden door raketten, maar je helikopter zal niet ontploffen. Niko zal dan proberen een noodlading te maken. Ik ben geraakt door rakketen maar dan val ik dood neer in het water...??? Je moet zo laag mogelijk vliegen, dan heb je weinig kans om geraakt te worden. Vlieg ook niet te laag, want dan vlieg je misschien het water in. Verder kan je redelijk dicht bij de boot vliegen. Als je ver genoeg geraakt bent, dan zal Niko een noodlanding op het Happiness Island maken. Hierna is het niet zo moeilijk om Pegorino te vermoorden. Veel succes! Bewerkt: 6 december 2008 door Velaro Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dropdown Geplaatst: 6 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 december 2008 Ik kom niet uit de missie out of commision. Ik heb dan iedereen utigemoord maar dan meot je die gozer in die boot achtervolgen met een helikopter maar dan word ik telkens neergeschoten door raketten maar hoe kan ik die ontwijken en waar komen die vandaan???? Je zal altijd geraakt worden door raketten, maar je helikopter zal niet ontploffen. Niko zal dan proberen een noodlading te maken. Ik ben geraakt door rakketen maar dan val ik dood neer in het water...??? Je moet zo laag mogelijk vliegen, dan heb je weinig kans om geraakt te worden. Vlieg ook niet te laag, want dan vlieg je misschien het water in. Verder kan je redelijk dicht bij de boot vliegen. Als je ver genoeg geraakt bent, dan zal Niko een noodlanding op het Happiness Island maken. Hierna is het niet zo moeilijk om Pegorino te vermoorden. Veel succes! O oke bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 8 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 december 2008 Ontwijk ze door met het pookje (hetzelfde pookje waarmee je de helikopter naar voren en naar achteren laat hellen) naar links en rechts te gaan. Ook heb ik een behoorlijke afstand gehouden van de boot.edit Je zult inderdaad geraakt worden en je helikopter vliegt dan in de brand. Als je echt geraakt wordt door een raket, zal je helikopter direct exploderen ipv in de brand vliegen. Dit klopt niet. De Annihilator kan, in Out of Commission, twee tot drie raketten hebben. De automatische raket die op je afkomt nadat LJ de boot van Pegorino heeft geraakt, telt niet mee. Voor en na deze missie kan de Annihilator een slechtgemikte raket bevatten, maar als het een schot in de roos is zal hij exploderen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.