Jump to content

out of commision HELP!

Dropdown

Recommended Posts

Ik kom niet uit de missie out of commision. Ik heb dan iedereen utigemoord maar dan meot je die gozer in die boot achtervolgen met een helikopter maar dan word ik telkens neergeschoten door raketten maar hoe kan ik die ontwijken en waar komen die vandaan????

Delen op andere websites

Ik kom niet uit de missie out of commision. Ik heb dan iedereen utigemoord maar dan meot je die gozer in die boot achtervolgen met een helikopter maar dan word ik telkens neergeschoten door raketten maar hoe kan ik die ontwijken en waar komen die vandaan????

Je zal altijd geraakt worden door raketten, maar je helikopter zal niet ontploffen. Niko zal dan proberen een noodlading te maken.

Delen op andere websites

Ontwijk ze door met het pookje (hetzelfde pookje waarmee je de helikopter naar voren en naar achteren laat hellen) naar links en rechts te gaan. Ook heb ik een behoorlijke afstand gehouden van de boot.

edit Je zult inderdaad geraakt worden en je helikopter vliegt dan in de brand. Als je echt geraakt wordt door een raket, zal je helikopter direct exploderen ipv in de brand vliegen.

Bewerkt: door Arjen
Delen op andere websites

Je zal altijd geraakt worden door raketten, maar je helikopter zal niet ontploffen. Niko zal dan proberen een noodlading te maken.

Ik ben geraakt door rakketen maar dan val ik dood neer in het water...???

Delen op andere websites

Je moet zo laag mogelijk vliegen, dan heb je weinig kans om geraakt te worden. Vlieg ook niet te laag, want dan vlieg je misschien het water in. Verder kan je redelijk dicht bij de boot vliegen. Als je ver genoeg geraakt bent, dan zal Niko een noodlanding op het Happiness Island maken. Hierna is het niet zo moeilijk om Pegorino te vermoorden. Veel succes! :)

Bewerkt: door Velaro
Delen op andere websites

Je moet zo laag mogelijk vliegen, dan heb je weinig kans om geraakt te worden. Vlieg ook niet te laag, want dan vlieg je misschien het water in. Verder kan je redelijk dicht bij de boot vliegen. Als je ver genoeg geraakt bent, dan zal Niko een noodlanding op het Happiness Island maken. Hierna is het niet zo moeilijk om Pegorino te vermoorden. Veel succes! :)

O oke bedankt ;)

Delen op andere websites

Ontwijk ze door met het pookje (hetzelfde pookje waarmee je de helikopter naar voren en naar achteren laat hellen) naar links en rechts te gaan. Ook heb ik een behoorlijke afstand gehouden van de boot.

edit Je zult inderdaad geraakt worden en je helikopter vliegt dan in de brand. Als je echt geraakt wordt door een raket, zal je helikopter direct exploderen ipv in de brand vliegen.

Dit klopt niet. De Annihilator kan, in Out of Commission, twee tot drie raketten hebben.

De automatische raket die op je afkomt nadat LJ de boot van Pegorino heeft geraakt,

telt niet mee.

Voor en na deze missie kan de Annihilator een slechtgemikte raket bevatten,

maar als het een schot in de roos is zal hij exploderen.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...