GT4 Geplaatst: 6 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2008 Plaatje zegt alles: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GT4 Geplaatst: 6 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 december 2008 Niemand die 't weet :O? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Glenn_ Geplaatst: 6 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2008 Ik denk van niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
quincy225 Geplaatst: 6 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2008 Geduld hebben, niet iedereen kan binnen 1 uur reageren en vooral niet rond deze tijd! dus niet zo ongeduldig! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Elmarinho Geplaatst: 6 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2008 Niet geinstalleerd natuurlijk. De wizard is klaar maar de installatie is niet goed gegaan. Probeer het nog eens wellicht na een reboot van je computer. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 6 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2008 Ik kan dat niet eens installeren =( Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
quincy225 Geplaatst: 6 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2008 Is een BETA van Nvidea meende ik, en ze hebben ook verteld dat de installatie op eigen risico is! dus daar kunnen problemen door ontstaan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.