js007 Geplaatst: 6 december 2008 Rapport Geplaatst: 6 december 2008 Als ik wil een bericht typen met een usb toetsenbord ( azerty ) dan zitten de letters altijd verkeerd zoas bij een querty , maar hoe kan je die querty instellen in azerty? Reageren
TomHagen Geplaatst: 6 december 2008 Rapport Geplaatst: 6 december 2008 (bewerkt) Als ik wil een bericht typen met een usb toetsenbord ( azerty ) dan zitten de letters altijd verkeerd zoas bij een querty , maar hoe kan je die querty instellen in azerty? Kijk eens bij Instellingen --> Externe Hardware of Apparaten of iets dergelijke. Bewerkt: 6 december 2008 door TomHagen Reageren
js007 Geplaatst: 6 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 december 2008 (bewerkt) Als ik wil een bericht typen met een usb toetsenbord ( azerty ) dan zitten de letters altijd verkeerd zoas bij een querty , maar hoe kan je die querty instellen in azerty? Kijk eens bij Instellingen --> Externe Hardware of Apparaten of iets dergelijke. eens proberen binnen 2 weken ( examens he ) ik heb ergens gezien dat het oficiele key board voor de ps3 uitkomt deze maand ook azerty, zal ik dat ok moeten instellen of zal dat automatish gaan Bewerkt: 7 december 2008 door js007 Reageren
IV trailer Geplaatst: 8 december 2008 Rapport Geplaatst: 8 december 2008 nog een handig weetje: Als je een gewoon querty toestenbord aansluit uit bijvoorbeeld Amerika dan werkt ie ook niet meteen correct. De meeste leestekens doen het dan niet goed. De reden hiervoor is omdat je ps3 dan staat ingesteld op een nederlands toestensbord. Om het te verhelpen moet je naar randapperatuurinstellingen en dan bij de toetsenbord instellingen switchen naar VS standaart. Reageren
js007 Geplaatst: 4 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 4 januari 2009 ik heb een wierless keypad gekocht voor de ps3 en op frans gezet ( type toetsenbord) en het werkt maar nu werkt die toetenbord niet meer, ik denk omdat het neit is geladen maar ik heb hem iaan mijjn ps<3> gelegd en hij wil neit opladen wee tiemand hoe of wat ik moet doen Reageren
IV trailer Geplaatst: 4 januari 2009 Rapport Geplaatst: 4 januari 2009 Wat is het dan voor toetsenbord? Reageren
js007 Geplaatst: 12 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 12 januari 2009 Wat is het dan voor toetsenbord? ik weet nu wat het probleem is, het is een usb poort in een thrustmaster laadstation die niet werkt denk ik als ik eht meteen aansluit werk laad hij wel op. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.