JayKay Geplaatst: 6 december 2008 Rapport Geplaatst: 6 december 2008 Heb al een tijdje geleden SA:MP 0.2X gedownload maar als ik een server probeer te joinen staat er "the server didn't respond". Het rare is dat ik wel in mijn eigen server kan. Ik weet zeker dat de servers op 0.2X-server draaien. Reageren
Scofield6 Geplaatst: 6 december 2008 Rapport Geplaatst: 6 december 2008 Raar, misschien heb je én 0.2X én de vorige versie op je computer staan en klik je de verkeerde aan? Reageren
JayKay Geplaatst: 6 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 december 2008 Raar, misschien heb je én 0.2X én de vorige versie op je computer staan en klik je de verkeerde aan? Nope, in de titelbalk staat toch echt v 0.2X Reageren
tjoef Geplaatst: 6 december 2008 Rapport Geplaatst: 6 december 2008 Ik had dit ook toen ik de nieuwe versie net had. Ik weet niet wat ik juist gedaan heb, maar ineens was het in orde en kon ik wel spelen. Ik heb niets speciaal gedaan, enkel de computer de volgende dag weer opgezet en het lukte. Dus misschien moet je gewoon de computer eens herstarten. Reageren
JayKay Geplaatst: 6 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 december 2008 Ik had dit ook toen ik de nieuwe versie net had. Ik weet niet wat ik juist gedaan heb, maar ineens was het in orde en kon ik wel spelen.Ik heb niets speciaal gedaan, enkel de computer de volgende dag weer opgezet en het lukte. Dus misschien moet je gewoon de computer eens herstarten. Heeft geen zin, want ik heb dit probleem nou al 2 weken en dus al iets van 14x opnieuw opgestart Reageren
HollandNL Geplaatst: 7 december 2008 Rapport Geplaatst: 7 december 2008 Ik had dit ook toen ik de nieuwe versie net had. Ik weet niet wat ik juist gedaan heb, maar ineens was het in orde en kon ik wel spelen.Ik heb niets speciaal gedaan, enkel de computer de volgende dag weer opgezet en het lukte. Dus misschien moet je gewoon de computer eens herstarten. Heeft geen zin, want ik heb dit probleem nou al 2 weken en dus al iets van 14x opnieuw opgestart En als je nou een andere server pakt? Reageren
JayKay Geplaatst: 7 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 december 2008 Ik had dit ook toen ik de nieuwe versie net had. Ik weet niet wat ik juist gedaan heb, maar ineens was het in orde en kon ik wel spelen.Ik heb niets speciaal gedaan, enkel de computer de volgende dag weer opgezet en het lukte. Dus misschien moet je gewoon de computer eens herstarten. Heeft geen zin, want ik heb dit probleem nou al 2 weken en dus al iets van 14x opnieuw opgestart En als je nou een andere server pakt? Heb al iets van 30 servers geprobeerd waarvan het er uiteindelijk maar 1 deed: die van mijzelf Reageren
grasmanek94 Geplaatst: 8 december 2008 Rapport Geplaatst: 8 december 2008 welke antivirus heb je? en je router firewall? en je eigen firewall? localhost heeft volgens mij geen firewall dus je kunt daarom met jouw alleen spelen. heeft iemand al je server eens ge-Joint? Reageren
JayKay Geplaatst: 8 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 december 2008 (bewerkt) welke antivirus heb je? en je router firewall? en je eigen firewall?localhost heeft volgens mij geen firewall dus je kunt daarom met jouw alleen spelen. heeft iemand al je server eens ge-Joint? Maar waarom deed SA:MP het dan voorheen wel, aangezien er niks is veranderd in de instellingen van de firewall en Anti-Virus? Er zijn trouwens genoeg mensen gejoined . Bewerkt: 8 december 2008 door JayKay Reageren
grasmanek94 Geplaatst: 8 december 2008 Rapport Geplaatst: 8 december 2008 tja dan... het was te proberen. als je incoming connection accepteerd moet die ook outcome accepteren. Reageren
JayKay Geplaatst: 21 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 december 2008 Weet echt niemand een oplossing? Reageren
grasmanek94 Geplaatst: 21 december 2008 Rapport Geplaatst: 21 december 2008 (bewerkt) heb je ook nog samp 2.3/2.2 op je computer?? dan moet je die eerst verwijderen en de registry keys ook. dat heeft gewerkt voor mij . hoop dat het lukt. en dan opniuew installeeren.gta het best ook.je gta moet wel v 1.0 zijn! Bewerkt: 21 december 2008 door grasmanek94 Reageren
JayKay Geplaatst: 21 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 december 2008 heb je ook nog samp 2.3/2.2 op je computer?? dan moet je die eerst verwijderen en de registry keys ook. dat heeft gewerkt voor mij . hoop dat het lukt.en dan opniuew installeeren.gta het best ook.je gta moet wel v 1.0 zijn! Nope, heb bij Start -> Uitvoeren -> regedit en dan SAMP gezocht, die verwijderd, en toen SA:MP weer opnieuw geinstalleerd maar werkt nog steeds niet Reageren
grasmanek94 Geplaatst: 21 december 2008 Rapport Geplaatst: 21 december 2008 probeer samp eens te runnen vanaf een anderen windows account (bv. jij zit nu op je eigen ga dan op je zusjes acc ) Reageren
JayKay Geplaatst: 21 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 december 2008 probeer samp eens te runnen vanaf een anderen windows account (bv. jij zit nu op je eigen ga dan op je zusjes acc ) Ook al geprobeerd , maar zal het nu nog eens proberen aangezien ik het Register nu veranderd heb. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.