acount manager Geplaatst: 13 april 2005 Rapport Geplaatst: 13 april 2005 hoe zit gta3 in elkaar want ik snap er geen zak van en ik heb het tien keer uit gespeeld het start filpie snap ik al niet zo goed reageer astublieft Reageren
The Godfather Geplaatst: 17 april 2005 Rapport Geplaatst: 17 april 2005 ja wat valt er dan niet aan te snappen....ik snap niet hoe jij in elkaar zit, je stelt op alles vragen gebruik de zoekfunctie ofzo. of neem cursus engels zodat je de dialogen kunt lezen. Reageren
neophyte Geplaatst: 17 april 2005 Rapport Geplaatst: 17 april 2005 hoe zit gta3 in elkaar want ik snap er geen zak van en ik heb het tien keer uit gespeeld het start filpie snap ik al niet zo goed reageer astublieft je snapt het niet je zegt ik heb hem al 10 keer uitgespeeld en je snapt het niet ik snap jouw niet :blink: Reageren
Big Boss Geplaatst: 17 april 2005 Rapport Geplaatst: 17 april 2005 hoe zit gta3 in elkaar want ik snap er geen zak van en ik heb het tien keer uit gespeeld het start filpie snap ik al niet zo goed reageer astublieft hmm,... als ik het goed begrijp wil hij weten wat er in het introductiefilmpje te zien is: dat is dus: 'je bent bezig met een bankoverval, dan komt ineens je vriendin (Catalina )aanlopen die je veraden heeft, je wordt gearesteerd samen met 8-ball en nog een paar anderen. Tijdens het transport komen er heel wat busjes achter de politie aanrijden, ze rijden hen klem, bevrijden jou en die anderen en gooien een bom op de brug(dat natuurlijk verklaart waarom de brug stuk is ) dat was het zon beetje Reageren
acount manager Geplaatst: 17 april 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 17 april 2005 (bewerkt) dus ze heeft claude veraden aan de politie en wie is die andere vent die de kofer draagt als ze uit de bank komen Bewerkt: 23 april 2005 door acount manager Reageren
Mark B. Geplaatst: 3 mei 2005 Rapport Geplaatst: 3 mei 2005 dat is Miguel, hij leidt samen met Catalina de Columbian Cartel.. Reageren
acount manager Geplaatst: 4 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 4 mei 2005 dat is Miguel, hij leidt samen met Catalina de Columbian Cartel.. nee miguel rijdt in de bansee dus dat kan niet volgens mij is dat 8ball Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.