GTA Haas Geplaatst: 6 december 2008 Rapport Geplaatst: 6 december 2008 Beste GTAForum leden, Ik zat toenet een paar Fifa 09 video's te kijken op YouTube, het leek een prachtige game. Maar is het wel waard om te kopen? Is het erg moeilijk? En krijg je het snel onder de knie? Meld a.u.b. de Min & Pluspunten. Reageren
Visser23 Geplaatst: 6 december 2008 Rapport Geplaatst: 6 december 2008 Ik vind het een leuke game. Pluspunten: Er zijn 5 verschillende niveau's waar je op kan spelen. Er zijn vele mogelijkheden. Online functie is erg uitgebreid. De weg is makkelijk te vinden in de game. Meer licenties. Minpunten: Er zitten een aantal bugs in, zoals: de speler loopt achter uit terwijl hij de bal makkelijk kan pakken. De tegenstander kan dan opeens eerst zijn. Er zijn meer licenties, maar de hoofden van de spelers lijken nep. Misschien vergeet ik een aantal dingen, maar die weet ik op het moment niet. Reageren
TomHagen Geplaatst: 6 december 2008 Rapport Geplaatst: 6 december 2008 Minpunten: Er zitten een aantal bugs in, zoals: de speler loopt achter uit terwijl hij de bal makkelijk kan pakken. De tegenstander kan dan opeens eerst zijn. Er zijn meer licenties, maar de hoofden van de spelers lijken nep. Misschien vergeet ik een aantal dingen, maar die weet ik op het moment niet. Een aantal dingen ja: Spelers trappen vanzelf de bal weg in de verdediging, als je rustig wilt uitverdedigen. Spelers vergeten de bal vaak aan te nemen, nogal irritant. En dan kun je er vanuit gaan dat ik er ook een aantal vergeet. Als ik jou was zou ik voor PES gaan. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 6 december 2008 Rapport Geplaatst: 6 december 2008 Minpunten: Er zitten een aantal bugs in, zoals: de speler loopt achter uit terwijl hij de bal makkelijk kan pakken. De tegenstander kan dan opeens eerst zijn. Er zijn meer licenties, maar de hoofden van de spelers lijken nep. Misschien vergeet ik een aantal dingen, maar die weet ik op het moment niet. Een aantal dingen ja: Spelers trappen vanzelf de bal weg in de verdediging, als je rustig wilt uitverdedigen. Spelers vergeten de bal vaak aan te nemen, nogal irritant. En dan kun je er vanuit gaan dat ik er ook een aantal vergeet. Als ik jou was zou ik voor PES gaan. Ik koop FIFA alleen omdat zij de lisensies hebben en eerder uitkomen. Reageren
AXIO Geplaatst: 7 december 2008 Rapport Geplaatst: 7 december 2008 Minpunten: [*]Er zitten een aantal bugs in, zoals: de speler loopt achter uit terwijl hij de bal makkelijk kan pakken. De tegenstander kan dan opeens eerst zijn. Deze bug is er al uitgehaalt, als het goed is kan je de patch downloade als je het spel opstart Reageren
Visser23 Geplaatst: 7 december 2008 Rapport Geplaatst: 7 december 2008 Minpunten: Er zitten een aantal bugs in, zoals: de speler loopt achter uit terwijl hij de bal makkelijk kan pakken. De tegenstander kan dan opeens eerst zijn. Er zijn meer licenties, maar de hoofden van de spelers lijken nep. Misschien vergeet ik een aantal dingen, maar die weet ik op het moment niet. Een aantal dingen ja: Spelers trappen vanzelf de bal weg in de verdediging, als je rustig wilt uitverdedigen. Spelers vergeten de bal vaak aan te nemen, nogal irritant. En dan kun je er vanuit gaan dat ik er ook een aantal vergeet. Als ik jou was zou ik voor PES gaan. Misschien heb jij dat, maar dat heb ik niet. Klik gewoon op L2 + R2, dan schiet hij hem niet weg, maar laat de bal gewoon liggen. Geen minpunt dus. En PES lijkt me ook een leuk spel. Nieuwe mogelijkheden, alleen minder echte namen, helaas. Reageren
studio dewolf Geplaatst: 7 december 2008 Rapport Geplaatst: 7 december 2008 +: Vele verschillende ploegen, vele verschillende speltypes, leuke achtergrond, je kunt eigen goals vieren spelen -: geen regen, geen nachtcyclus, geen echte Nederlandse ploeg, online werkt matig, gameplay is matig, bugs,... Reageren
GTA Haas Geplaatst: 7 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 december 2008 Ik heb veel video's gezien op YouTube, en het lijkt me erg mooi. Ik ga hem gewoon kopen! Reageren
GTA Haas Geplaatst: 12 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 december 2008 Ik zat ook naar deze filmpje te kijken, het is best wel gaaf! Reageren
GwnHugo Geplaatst: 10 april 2009 Rapport Geplaatst: 10 april 2009 ik ga dat spel echt niet kopen, maar ik heb gewoon een hekel aan voetbalgames. Maar als je wel van voetbalgames houd moet je deze zeker hebben Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 11 april 2009 Rapport Geplaatst: 11 april 2009 Wel een grote bump. Maar ik denk dat dit de laatste keer is dat ik FIFA heb gekocht ik ga volgend jaar maar voor PES. Reageren
MrIndependent Geplaatst: 13 april 2009 Rapport Geplaatst: 13 april 2009 Wel een grote bump. Maar ik denk dat dit de laatste keer is dat ik FIFA heb gekocht ik ga volgend jaar maar voor PES. Ik blijf gewoon bij fifa @ Bumpen kan in dit topic wel vind ik er wordt overal vet weinig gereageerd Reageren
GTA Haas Geplaatst: 13 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 13 april 2009 Wel een grote bump. Maar ik denk dat dit de laatste keer is dat ik FIFA heb gekocht ik ga volgend jaar maar voor PES. Ik blijf bij Fifa, ik had toen ik een Xbox360 had gekocht had ik PES 06 gratis erbij gekregen en voordat ik een PS3 kreeg had ik de demo van PES 09 gedownload en PES 09 is echt slecht, PES 06 is beter. En toen ik voor het eerst Fifa 09 speelde op PS3 was het echt een verbetering. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 13 april 2009 Rapport Geplaatst: 13 april 2009 Wel een grote bump. Maar ik denk dat dit de laatste keer is dat ik FIFA heb gekocht ik ga volgend jaar maar voor PES. Ik blijf bij Fifa, ik had toen ik een Xbox360 had gekocht had ik PES 06 gratis erbij gekregen en voordat ik een PS3 kreeg had ik de demo van PES 09 gedownload en PES 09 is echt slecht, PES 06 is beter. En toen ik voor het eerst Fifa 09 speelde op PS3 was het echt een verbetering. Ik had Fifa voornamelijk gekocht voor de licensies want ik heb PES nog nooit gespeeldt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.