Jump to content

Fifa 09

GTA Haas

Recommended Posts

Geplaatst:

De besturing is niet veel verschil met fifa.. alleen schieten is met rondje en lange bal met vierkant

Geplaatst:
De besturing is niet veel verschil met fifa.. alleen schieten is met rondje en lange bal met vierkant

Das toch bij Fifa hetzelfde. :Y

Geplaatst:

Bij fifa kan je je controls veranderen in "PES" controls of je eigen Controls zodat bijv. r2= Schieten L2= Voorzetten

X= rennen

Dit werkt soms wel lekker

• 2 weken later...
Geplaatst:

Bij fifa kan je je controls veranderen in "PES" controls of je eigen Controls zodat bijv. r2= Schieten L2= Voorzetten

X= rennen

Dit werkt soms wel lekker

Kan je dat bij PES ook de controls in "Fifa" veranderen?

Geplaatst:

Dat weet ik niet ik heb nog nooit 'echte' versie van pes gespeeld alleen demo 's : :cya: P

• 3 weken later...
Geplaatst:

Even inhakend op de vraag van de TS; ik vraag me ook wel af hoe FIFA 09 nu is. en dan doel ik op de pc versie.

Van de console heb ik begrepen dat het daar PES verslaat, maar voor de pc zou er nog steeds niet veel veranderd zijn. Ik vraag me af of FIFA sinds versie 06 nu veel veranderd is. Dat is de laatste versie die ik heb. Nog niet met fatsoen gespeeld overigens, vond 2005 wat beter werken.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...