End Of The Riot Geplaatst: 18 april 2009 Rapport Geplaatst: 18 april 2009 Ik ga nooit PES spelen. Ook niet een demo? Want das gewoon gratis. Reageren
Cabyon Geplaatst: 18 april 2009 Rapport Geplaatst: 18 april 2009 De besturing bevalt me niet. Reageren
-eend- Geplaatst: 18 april 2009 Rapport Geplaatst: 18 april 2009 De besturing is niet veel verschil met fifa.. alleen schieten is met rondje en lange bal met vierkant Reageren
Cabyon Geplaatst: 25 april 2009 Rapport Geplaatst: 25 april 2009 Dat is nou juist het stomme er aan. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 25 april 2009 Rapport Geplaatst: 25 april 2009 De besturing is niet veel verschil met fifa.. alleen schieten is met rondje en lange bal met vierkant Das toch bij Fifa hetzelfde. Reageren
MrIndependent Geplaatst: 25 april 2009 Rapport Geplaatst: 25 april 2009 De besturing is niet veel verschil met fifa.. alleen schieten is met rondje en lange bal met vierkant Das toch bij Fifa hetzelfde. Bij fifa kan je je controls veranderen in "PES" controls of je eigen Controls zodat bijv. r2= Schieten L2= Voorzetten X= rennen Dit werkt soms wel lekker Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 7 mei 2009 Rapport Geplaatst: 7 mei 2009 De besturing is niet veel verschil met fifa.. alleen schieten is met rondje en lange bal met vierkant Das toch bij Fifa hetzelfde. Bij fifa kan je je controls veranderen in "PES" controls of je eigen Controls zodat bijv. r2= Schieten L2= Voorzetten X= rennen Dit werkt soms wel lekker Kan je dat bij PES ook de controls in "Fifa" veranderen? Reageren
MrIndependent Geplaatst: 7 mei 2009 Rapport Geplaatst: 7 mei 2009 Dat weet ik niet ik heb nog nooit 'echte' versie van pes gespeeld alleen demo 's : P Reageren
candesco Geplaatst: 27 mei 2009 Rapport Geplaatst: 27 mei 2009 Even inhakend op de vraag van de TS; ik vraag me ook wel af hoe FIFA 09 nu is. en dan doel ik op de pc versie. Van de console heb ik begrepen dat het daar PES verslaat, maar voor de pc zou er nog steeds niet veel veranderd zijn. Ik vraag me af of FIFA sinds versie 06 nu veel veranderd is. Dat is de laatste versie die ik heb. Nog niet met fatsoen gespeeld overigens, vond 2005 wat beter werken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.