Nemean^inf Geplaatst: 6 december 2008 Rapport Geplaatst: 6 december 2008 1024x768 1600x1200 Comments? Reageren
GTA Haas Geplaatst: 6 december 2008 Rapport Geplaatst: 6 december 2008 (bewerkt) MOOI!!!! Mercedes-Benz FTW!!! 10/10 Edit: Ik ben tenslotte een Mercedes-Benz Freak, en sorry dat te overdreven deed.. Bewerkt: 6 december 2008 door GTA Haas Reageren
Arjen Geplaatst: 6 december 2008 Rapport Geplaatst: 6 december 2008 Vet, heel erg vet. Spiegels, koplampen en grilletje aan de onderkant zijn erg goed gelukt. Je bent er nog mee bezig zie ik, ben erg benieuwd naar de uitkomst! Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 6 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 december 2008 Kleine update Reageren
.Senne Geplaatst: 7 december 2008 Rapport Geplaatst: 7 december 2008 Prachtig, waar maak je 'm mee? vector eye ofzo? Reageren
GTA Haas Geplaatst: 16 december 2008 Rapport Geplaatst: 16 december 2008 Wanneer komt ie uit!?! Reageren
Tha-Ran Geplaatst: 17 december 2008 Rapport Geplaatst: 17 december 2008 Mooi! Erg mooi Met welk progamma heb je dat gemaakt? Zoals senneken al zei? Reageren
ai3rOcky Geplaatst: 18 december 2008 Rapport Geplaatst: 18 december 2008 Heb je dit gedaan met Photoshop illustrator ? altans het is ongeloofelijk mooi gedaan maar zou het beter zijn moest je bijvoorbeeld nog een brush toevoegen Het zou mooier staan en natuurlijk doe je het achter de vector auto zodat het niet in de weg loopt Die text in de rechterbeneden kant mag weg want ik vind dat het echt niet past bij de auto en het is ook een verschillende type van font dan dat WIP Goeie tip : Neem altijd dezelfde font (het geeft een beter uiterlijk) Voor meer vragen pm je me maar Graag om te helpen :-) Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 18 december 2008 Rapport Geplaatst: 18 december 2008 Heb je dit gedaan met Photoshop illustrator ?altans het is ongeloofelijk mooi gedaan maar zou het beter zijn moest je bijvoorbeeld nog een brush toevoegen Het zou mooier staan en natuurlijk doe je het achter de vector auto zodat het niet in de weg loopt Die text in de rechterbeneden kant mag weg want ik vind dat het echt niet past bij de auto en het is ook een verschillende type van font dan dat WIP Goeie tip : Neem altijd dezelfde font (het geeft een beter uiterlijk) Voor meer vragen pm je me maar Graag om te helpen :-) Uhm... Nemean is er nog mee bezig En ook van die tekst. Het is de keuze van Nemean en wat je zegt van die Fonts. Doe jij het ook? En de PM. Ik heb werk van je gezien (2 dingen) en beiden waren niet echt geweldig en spectaculair. Iets wat ik van deze afbeelding wel kan zeggen Reageren
TomHagen Geplaatst: 18 december 2008 Rapport Geplaatst: 18 december 2008 (bewerkt) (...) Uhm... Nemean is er nog mee bezig En ook van die tekst. Het is de keuze van Nemean en wat je zegt van die Fonts. Doe jij het ook? En de PM. Ik heb werk van je gezien (2 dingen) en beiden waren niet echt geweldig en spectaculair. Iets wat ik van deze afbeelding wel kan zeggen Al maak je met paint oerlelijke werkjes, dan nog mag je tips/kritiek geven over het werk van iemand anders en hulp aanbieden, dus wat je van zijn werk vind heeft hier niks mee te maken. Ik vind de auto wel erg goed gelukt, alleen nog wat details, denk ik? De buitenste stroke is vaak nogal dik, dit zou je beter 1 of 2 punten kunnen maken, denk ik. De koplampen zijn erg mooi, en de grill snakt naar meer details. Ik hoop dat er snel een meer uitgewerkte versie komt. Bewerkt: 18 december 2008 door TomHagen Reageren
GTA Haas Geplaatst: 18 december 2008 Rapport Geplaatst: 18 december 2008 (...) Uhm... Nemean is er nog mee bezig En ook van die tekst. Het is de keuze van Nemean en wat je zegt van die Fonts. Doe jij het ook? En de PM. Ik heb werk van je gezien (2 dingen) en beiden waren niet echt geweldig en spectaculair. Iets wat ik van deze afbeelding wel kan zeggen Al maak je met paint oerlelijke werkjes, dan nog mag je tips/kritiek geven over het werk van iemand anders en hulp aanbieden, dus wat je van zijn werk vind heeft hier niks mee te maken. Ik vind de auto wel erg goed gelukt, alleen nog wat details, denk ik? De buitenste stroke is vaak nogal dik, dit zou je beter 1 of 2 punten kunnen maken, denk ik. De koplampen zijn erg mooi, en de grill snakt naar meer details. Ik hoop dat er snel een meer uitgewerkte versie komt. Grill, meer details? De grill van een echte SL ziet er echt zo uit, dus snakt het niet naar meer details. Kijk maar: Reageren
TomHagen Geplaatst: 18 december 2008 Rapport Geplaatst: 18 december 2008 Grill, meer details? De grill van een echte SL ziet er echt zo uit, dus snakt het niet naar meer details. Kijk maar: (plaatje) Ik zeg ook niet dat hij er meer stuff op moet plakken, maar dat het gedetailleerder kan. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.