Jump to content

Wil niet afsluiten


~Mario~

Recommended Posts

Beste forum leden,

Ik heb sinds gisteren de nieuwe Gta iv maar eens gekocht voor de pc. Nu loopt het spel dus perfect verder heb op geen enkel gebied problemen, maar zodra ik het spel afsluit en terug wil keren naar me Windows bureaublad dan begint het probleem.

Iedere keer als ik het spel afsluit krijg ik een zwart beeld en blijft hij vasthangen ik hoor dan het geluid in het spel nog wel. Soms helpt het wel als ik op ctrl-alt-del druk, maar ook dit helpt niet altijd dus moet ik me pc onverwachts opnieuw opstarten.

Hoe kan ik dit probleem nu dus oplossen? Want het is wel erg irritant als je het spel wil stoppen dat ik niet terug kan keren naar het bureaublad.

Bewerkt: door ~Mario~
Link to comment
Delen op andere websites

Weet echt niemand hoe ik dit probleem kan oplossen, want ik word er zo ongeveer een beetje gek van dat iedere

keer opnieuw opstarten. Ik zie verder ook echt nergens dat iemand met hetzelfde probleem zit.

Wanneer komt Rockstar dan eens met die patch? Want ik word het echt zat.

Bewerkt: door ~Mario~
Link to comment
Delen op andere websites

Ja maar ik heb nu dus weer ontdekt dat het elke keer ook gebeurd als ik een andere beeld resolutie wil

hebben. Dat komt natuurlijk, omdat hij weer terug naar het bureaublad moet waardoor hij vastloopt.

Verder heb ik in het hele spelletje geen problemen.

Ik kan dus echt niet begrijpen waarom het alleen kan gebeuren

bij het veranderen van de resolutie en het

terugkeren naar het bureaublad.

Bewerkt: door ~Mario~
Link to comment
Delen op andere websites

Nee dit werkt ook al niet. Ik ga het spel nu echt niet meer spelen, want het gaat steeds slechter. Heb je

dan eindelijk al die tijd gewacht dat Gta iv uitkwam voor op de pc en dan werkt hij gewoon slecht.

Gaat Rockstar hier nog wat aan doen of willen ze ons allen maar in de kosten douwen om

om een nieuwe en dure pc te kopen?

Daarnaast is mijn pc zeker niet te slecht voor Gta iv, behalve dan me processor maar dat moet de pret niet minder leuk maken. Het ziet er dan ook als volgt uit bij mijn:

1. Een videokaart van Nvidia Geforce 9600 gt

2. 2 gb Kingston ram geheugen

3. Een 2,4 ghz pocessor van Amd Athlon

Link to comment
Delen op andere websites

Ik crash ook om de 5 minuten waarop ik mijn pc moet resetten en ik heb de Nvidia GF 9600GSO en nog wel meer die ook deze zelfde probleem hebben. Toch denk ik dat het aan mijn processor ligt, maar bij jou weet ik het niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...