aard Geplaatst: 6 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2008 Hallo, Als ik in gta4 bij de opties en dan op controls klik, krijg ik een gamepad te zien, maar hoe selecteer ik hier een toetsebord en kan ik dus mijn toetsen configureren.? Bedankt, Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 6 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2008 Klik op de bovenste bij mouse sensitive etc, onderaan deze kolom staat iets met controls en daar kun je de instellingen weizigen, niet zo moeilijk toch? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
aard Geplaatst: 7 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 december 2008 jah,m maar als ik dan op controls klik, krijg ik alleen maar de keuze uit een gamepad en waar de knoppen zitten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 7 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2008 niet. Je hebt 2 kolommen, tussen deze 2 kolommen zit een witregel. Als je van de bovenste kolom dan de onderste regel selecteert kun je de knoppen aanwijzen. Je kunt natuurlijk zelf ook verder zoeken bij controls Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
aard Geplaatst: 7 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 december 2008 Dan zal het wel in mijn instellingen ligen, want als ik controller configuration aanklik, krijg ik een gamepad te zien en ik kan rechtsonder geen andere selecteren. iig bedankt voor de hulp Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 7 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2008 Kies in het menu controls en dan heb je een aantal keuzes die je kunt maken. In het midden zit een witregel Kies de functie die boven deze wiregel zit en dan kun je het instellen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.