KingSix Geplaatst: 31 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 31 juli 2005 De pimp suit vind ik wel ok maar het kon nog veel beter, vb een paarse bontjas ofzo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Freestyle Geplaatst: 31 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 31 juli 2005 (bewerkt) Lijkt mij ook, zo'n kraagje erop ofzo, meer bont In ieder geval geen blauw. Tip: Zo'n Leopard Cowboy hoed staat er wel goed op, kan je volgens mij bij Binko of Zip kopen. Bewerkt: 31 juli 2005 door Freestyle Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
j.vinke1 Geplaatst: 2 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2005 hoe krijg je de cop uniform Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flame^ Geplaatst: 2 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2005 (bewerkt) hoe krijg je de cop uniform Zou je in het vervolg de Zoekfunctie willen gebruiken? De Cop Uniform krijg je als je 100% hebt bij Barbara Edit: @ O.G Nee, dit mag niet. Je kan ook de legerbasis hiermee niet in. Bewerkt: 2 augustus 2005 door Big Smoke Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scarcetti Geplaatst: 2 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2005 mag je met de politie uniform ook veilig op iedereen schieten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
StrawberryNeo Geplaatst: 25 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 november 2005 ik heb ff een paar vraagjes over the pimp suit.. ik las dat je em kon krijgen door 100% met denise te hebben maar wat moet je dan allemaal doen? en hoe geef je kado's? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ruurd31 Geplaatst: 25 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 november 2005 (bewerkt) Je moet veel met haar daten, de ene keer wil ze graag dansen de andere keer lekker autorijden. Voor elke keer dat je goed met haar date gaat de procenten met haar omhoog. Als je een kusje of een bloemetje geef (hieronder uitleg) dan komt er ongeveer 2% extra bij. Hier (klik) vind je alles over Denise Robinson. Als je voor haar staat komt er linksboven in dat je bijv. een kus kan geven, maar ook een bloemetje of een dildo . Dat geef je met de toets <tab> links op je toetsenbord. Veel succes, Ruurd31.. :'D Bewerkt: 25 november 2005 door Ruurd31 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.