DonMobius Geplaatst: 6 december 2008 Rapport Geplaatst: 6 december 2008 Beste mensen, Als ik de grafische/controls instellingen verander, dan gaan ze automatisch weer op default de volgende keer wanneer ik het spel start. Is dit bekend bij iemand?....of doe ik gewoon iets fouts? Ik druk namelijk wel op apply-.- Greetz DM Reageren
Michiel_R Geplaatst: 7 december 2008 Rapport Geplaatst: 7 december 2008 Beste mensen,Als ik de grafische/controls instellingen verander, dan gaan ze automatisch weer op default de volgende keer wanneer ik het spel start. Is dit bekend bij iemand?....of doe ik gewoon iets fouts? Ik druk namelijk wel op apply-.- Greetz DM Heb zelfde probleem, maar enkel bij grafische instellingen; zoek nog naar een oplossing grtz Reageren
Tjapie Geplaatst: 7 december 2008 Rapport Geplaatst: 7 december 2008 Ik heb daar ook last van, naast het feit dat mijn graphics niet goed laden. Misschien word dit verholpen met de aankomende patch? Reageren
DonMobius Geplaatst: 7 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 december 2008 Ik heb daar ook last van, naast het feit dat mijn graphics niet goed laden. Misschien word dit verholpen met de aankomende patch? Nou ik hoop het dan! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.