Beany Geplaatst: 6 december 2008 Rapport Geplaatst: 6 december 2008 Hallo, Ik ben op zoek naar de code's waarmee ik bij elk politie bureau hekken krijg die je kunt openen met commands en die sluiten na (bijv.) 5 sec. bestaat er al zoiets of moet dit nog compleet gemaakt worden? Ik bedoel dus bijvoorbeeld bij de ingang van de LSPD parkeerplaats en eentje bij de LSPD ingang van de garage. En ook zo in SF en LV. Met hekken bedoel ik gewoon zo'n hek wat van links naar rechts open gaat. Ik weet een server waar ze dat ook hebben, maar die mag ik hier vast niet noemen Bestaat er al zo iets, of nog niet? Reageren
Sandra Geplaatst: 7 december 2008 Rapport Geplaatst: 7 december 2008 Ik heb voor je op het Sa:mp forum een filterscript gevonden die hekken maakt bij de politiebureaus in LS, SF en LV: http://forum.sa-mp.com/index.php?topic=45641.0 Reageren
Beany Geplaatst: 7 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 december 2008 Bedankt, maar ik ben eigenlijk op zoek naar dit soort hekken: Is daar ook een script voor? Dan staat er dus bij de ingang van de LSPD parkeerplaats en de ingang van de parkeergarage een, en dat ook bij SF en LV. Misschien wat veel gevraagd maar wie weet is er zoiets. Heb namelijk wel een voorbeeld van een server waar ze het hebben (ook van de screen) maar die IP mag ik niet neerzetten. Reageren
Beany Geplaatst: 9 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 december 2008 Weet iemand andwoord op mijn vraag? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.