marcelvn Geplaatst: 6 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2008 Een grafsteen gevonden met verkeerde tekst: Geboren op: 20 januari 1347 dood gegaan op: 17 januari 1343 (slechte kwaliteit. Om beter te zien klik erop. eerlijk gezegd denk ik niet aan easter egg meer meer op luiheid onoplettendheid van R* Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtaa Geplaatst: 7 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2008 Haha, goed gevonden . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mattert Geplaatst: 7 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2008 haha ik vind 't een goeie ik denk gewoon dat ze dat express hebben gedaan inplaats de lui heid. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Platypus Geplaatst: 7 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2008 Volgens mij staat daar een 9, of ben ik nu zo scheef Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
marcelvn Geplaatst: 7 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 december 2008 Ik denk het niet aangezien het erg veel lijkt op de drie van 13. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Visser23 Geplaatst: 7 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2008 Het is gewoon de 9 hoor. Born Jan 20,1947 Died Jan 17,1949 Niks aan de hand dus. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bierbuikje Geplaatst: 7 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2008 Ik ben volgens mij blind, als ik goed kijk lees ik een 3, maar als ik me ontspan lees ik een 9. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 7 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2008 Het is gewoon de 9 hoor. Born Jan 20,1947 Died Jan 17,1949 Niks aan de hand dus. Dat zie ik ook staan. Ok iedereen kalm u kan uw geld terug vragen bij de uitgang. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
---Elias--- Geplaatst: 7 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2008 Wel ik zie er een 8 in en een 9 en een 3... Ik weet niet wat ik zie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bLADE` Geplaatst: 7 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2008 Ik ben dan helemaal scheef want ik zie helemaal geen cijfers. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Think Geplaatst: 7 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2008 Volgens mij is eht 1947 - 1949 Want zo'n graven in de 14de eeuw bestonden volgens mij nog niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Little Jacob Geplaatst: 8 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 december 2008 lol in het begin lijkt het op een drie maar als je goed kijkt een negen. Maar toch goed gevonden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bLADE` Geplaatst: 8 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 december 2008 Ik heb eens gekeken met Sony vegas met licht effect, en het is 1947 - 1949. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 8 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 december 2008 Ik heb eens gekeken met Sony vegas met licht effect, en het is 1947 - 1949. Die heeft ook niet kunnen genieten van het leven. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gamersclub Geplaatst: 15 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 december 2008 Een grafsteen gevonden met verkeerde tekst:Geboren op: 20 januari 1347 dood gegaan op: 17 januari 1343 (slechte kwaliteit. Om beter te zien klik erop. eerlijk gezegd denk ik niet aan easter egg meer meer op luiheid onoplettendheid van R* Even beetje met photoshop wat lichter gemaakt. Oordeel zelf... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.