GreyFox-Smurf Geplaatst: 15 december 2008 Rapport Geplaatst: 15 december 2008 Een grafsteen gevonden met verkeerde tekst:Geboren op: 20 januari 1347 dood gegaan op: 17 januari 1343 (slechte kwaliteit. Om beter te zien klik erop. eerlijk gezegd denk ik niet aan easter egg meer meer op luiheid onoplettendheid van R* Even beetje met photoshop wat lichter gemaakt. Oordeel zelf... Volgensmij is t wel een 3 :Y Reageren
Royboow Geplaatst: 16 december 2008 Rapport Geplaatst: 16 december 2008 Het is volgens mij ook een drie, of ik heb mijn bril scheef staan Reageren
Nissan Geplaatst: 16 december 2008 Rapport Geplaatst: 16 december 2008 (bewerkt) Eerder doodgaan dan je geboren kan best hoor. Een baby is levensvatbaar na ong 8 weken in de moederbuik. Nog lang niet volgroeit natuurlijk. Bij miskramen kan het zijn dat een dode baby (Foetus) al (veel) eerder gestorven is. Dus als een baby baren 9 maanden duurd. Kan de baby al zes maanden dood zijn. Bewerkt: 16 december 2008 door Cuban Gangster Reageren
Gunn43 Geplaatst: 17 december 2008 Rapport Geplaatst: 17 december 2008 (bewerkt) Eerder doodgaan dan je geboren kan best hoor.Een baby is levensvatbaar na ong 8 weken in de moederbuik. Nog lang niet volgroeit natuurlijk. Bij miskramen kan het zijn dat een dode baby (Foetus) al (veel) eerder gestorven is. Dus als een baby baren 9 maanden duurd. Kan de baby al zes maanden dood zijn. Niemand die hier op reageert? Hm, voordat je met dit soort dingen aan komt, doe dan eerst even je research. Een foetus, is helemaal geen dood kind, En, het is niet zo dat na 9 maanden ineens de baby uit de moeder komt als het kind al 6 maanden dood is, het kind komt er dan al veel eerder uit. Maar, je zal die 9 maanden vast als voorbeeld gegeven hebben, want opzich kan dat natuurlijk ook , het kind hoeft niet binnen een week na overlijden vanzelf naar buiten te komen. En het is niet 8 weken, maar 28. Hoe snel denk jij dat een blastula volgroeid is? (ik zal maar niks zeggen over dat "duurd" voordat ik al een zeikerd overkom.) Maar, ik moest dit even rechtzetten. Bewerkt: 17 december 2008 door Gunn43 Reageren
Nissan Geplaatst: 17 december 2008 Rapport Geplaatst: 17 december 2008 Eerder doodgaan dan je geboren kan best hoor.Een baby is levensvatbaar na ong 8 weken in de moederbuik. Nog lang niet volgroeit natuurlijk. Bij miskramen kan het zijn dat een dode baby (Foetus) al (veel) eerder gestorven is. Dus als een baby baren 9 maanden duurd. Kan de baby al zes maanden dood zijn. Niemand die hier op reageert? Hm, voordat je met dit soort dingen aan komt, doe dan eerst even je research. Een foetus, is helemaal geen dood kind, En, het is niet zo dat na 9 maanden ineens de baby uit de moeder komt als het kind al 6 maanden dood is, het kind komt er dan al veel eerder uit. Maar, je zal die 9 maanden vast als voorbeeld gegeven hebben, want opzich kan dat natuurlijk ook , het kind hoeft niet binnen een week na overlijden vanzelf naar buiten te komen. En het is niet 8 weken, maar 28. Hoe snel denk jij dat een blastula volgroeid is? (ik zal maar niks zeggen over dat "duurd" voordat ik al een zeikerd overkom.) Maar, ik moest dit even rechtzetten. Dan maak ik het even af voor je De 8 is een typfout. Drukte op backspace op de verkeerde plek. Ander woord voor baby is Foetus he. Ik zeg niet persé dat een Foetus dood is. Reageren
adhd1977 Geplaatst: 22 december 2008 Rapport Geplaatst: 22 december 2008 Bla Bla Bla, het gaat hier over EE's, en niet over foetus kunde. dus stop allebij met zeiken, stelletje MEISJES........ beetje ruzie maken als mietjes, ik ben de GTA master, neej ik ben dat, nou ik ga het tegen me mama zegge hoorr... hahahahahahahahaha, lach me kapot om jullie...... peace... Reageren
mithrando Geplaatst: 22 december 2008 Rapport Geplaatst: 22 december 2008 dat ie doodgegaan is in de 14de eeuw lijkt me erg onwaarschijnlijk want toen was Amerika nog niet gekoloniseerd dus er staat wel een negen volgens mij Reageren
bartos01 Geplaatst: 23 december 2008 Rapport Geplaatst: 23 december 2008 Eerder doodgaan dan je geboren kan best hoor.Een baby is levensvatbaar na ong 8 weken in de moederbuik. Nog lang niet volgroeit natuurlijk. Bij miskramen kan het zijn dat een dode baby (Foetus) al (veel) eerder gestorven is. Dus als een baby baren 9 maanden duurd. Kan de baby al zes maanden dood zijn. Niemand die hier op reageert? Hm, voordat je met dit soort dingen aan komt, doe dan eerst even je research. Een foetus, is helemaal geen dood kind, En, het is niet zo dat na 9 maanden ineens de baby uit de moeder komt als het kind al 6 maanden dood is, het kind komt er dan al veel eerder uit. Maar, je zal die 9 maanden vast als voorbeeld gegeven hebben, want opzich kan dat natuurlijk ook , het kind hoeft niet binnen een week na overlijden vanzelf naar buiten te komen. En het is niet 8 weken, maar 28. Hoe snel denk jij dat een blastula volgroeid is? (ik zal maar niks zeggen over dat "duurd" voordat ik al een zeikerd overkom.) Maar, ik moest dit even rechtzetten. maar als het een foetus is die eerder is die is gestorven in de baarmoeder maken ze daar normaal toch geen graf voor? kzou eigenlijk zelfs niet weten wat ze er mee doen maar ik heb nog nooit op een kerkhof het graf van een foetus gezien hoor Reageren
Bv202 Geplaatst: 23 december 2008 Rapport Geplaatst: 23 december 2008 Als ik dat cijfer vergelijk met de andere 3's zie ik er ook een 3 in hier Reageren
Uitroepteken Geplaatst: 23 december 2008 Rapport Geplaatst: 23 december 2008 Bla Bla Bla, het gaat hier over EE's, en niet over foetus kunde.dus stop allebij met zeiken, stelletje MEISJES........ beetje ruzie maken als mietjes, ik ben de GTA master, neej ik ben dat, nou ik ga het tegen me mama zegge hoorr... hahahahahahahahaha, lach me kapot om jullie...... peace... Dat jij nou minder slim bent als hun, hoef je niet meteen te gaan zitten zeiken.. WHO CARES! ontopic: Volgens mij echt een 9, maar soms zie ik er ook een 3 in.. maar volgens mij is het toch een 9. Reageren
Dvt Geplaatst: 23 december 2008 Rapport Geplaatst: 23 december 2008 Het is een 3 volgens mij. Waar is die grafsteen (Snapmap plz)? Dan kunnen ik, en alle anderen het zelf uitzoeken. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 28 december 2008 Rapport Geplaatst: 28 december 2008 Volgens mij is het een 8 of een 3. Offtopic: En jullie kunnen best goed Biologie en Aardrijkskunde. Mag ook wat van gezegt worden. Reageren
rakker126 Geplaatst: 28 december 2008 Rapport Geplaatst: 28 december 2008 Een grafsteen gevonden met verkeerde tekst:Geboren op: 20 januari 1347 dood gegaan op: 17 januari 1343 (slechte kwaliteit. Om beter te zien klik erop. eerlijk gezegd denk ik niet aan easter egg meer meer op luiheid onoplettendheid van R* Staat er niet 1949? Reageren
mfimmedb Geplaatst: 29 december 2008 Rapport Geplaatst: 29 december 2008 Er staat tog gewoon 1343? Ik vind het best goed opgemerkt van marcelvn. Reageren
marcelvn Geplaatst: 1 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 1 januari 2009 zou graag snapmap willen maken maar weet de plek al niet meer is een aardige tijd terug is wel ergens onderaan in het eerste eiland. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.