GTA-Don Geplaatst: 6 december 2008 Rapport Geplaatst: 6 december 2008 Ik kan nu eindelijk het spel starten, maar het schokt nogal aardig hier zijn wat eigenschappen van mijn systeem 2,5 GB Ramgeheugen NVIDIA GeForce 8400 GS (GeForce 8400 GS) 2 processors running - AMD Athlon 64 X2 Dual Core Processor 4400+ XP - Service Pack 3 CPU Speed Minimum: Intel Core 2 Duo 1.8GHz, AMD Athlon X2 64 2.4GHz You Have: 1.00 GHz dat laatste heb ik gekopieerd van canyourunit.com Wat kan ik verbeteren denken jullie ?? ikhoor graag wat tips Alvast bedankt, MVG Reageren
Tjerk Geplaatst: 7 december 2008 Rapport Geplaatst: 7 december 2008 Het probleem zit zich vooral in de videokaart, die is niet zo heel snel. Reageren
quincy225 Geplaatst: 7 december 2008 Rapport Geplaatst: 7 december 2008 Videokaart kan het NET aan heb de zelfde videokaart daar ligt het niet aan ik zie dat jij 1Ghz CPU hebt.. nou dat is echt niet snel.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.