Jump to content

gta:iv hapert

Recommended Posts

• Reacties 31
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• TaartJJ~!

9

• Hemnx

5

• Nickz

3

• mattert

2

Geplaatst:

can you run it zegt dat alles werkt mat het minimum behalve mijn videokaart.

ik heb een NVIDIA 7050 zou iemand weten welke kaart het beste is??

:Y

Geplaatst:

Alles boven de €120,-

Let er wel op dat sommige kaarten misschien een sterkere voeding nodig hebben dan je huidige.

Geplaatst:

Bij mij haperde hij eerst ook heel erg.

Toen heb ik volgende gedaan, en nu hapert hij alleen nog in het begin ff als ik ga rijden, daarna draait hij perfect!

Wat heb ik gedaan?

- Van Vista ben ik naar XP gegaan.

- De patch gedownload.

- Internet uitgezet.

- De settings zo gezet:

settingsys7.png

Geplaatst:

Toen heb ik volgende gedaan, en nu hapert hij alleen nog in het begin ff als ik ga rijden, daarna draait hij perfect!

Wat heb ik gedaan?

- De patch gedownload.

- Internet uitgezet.

- De settings zo gezet:

settingsys7.png

Hi wat zijn jouw systeemeisen, draai hem ook op xp heb de zelfde settings ingesteld als jij maar geen resultaat, hij haperd nog steeds....

mijn systeemeisen staan een bladzijde terug van dit topic.

alvast bedankt

Geplaatst:

Hemnx, ik snap echt niet waarom het zo slecht draait bij jou, mijn videokaart 9800 GT & overklokt draait het spel vloeiend op Medium - High graphics.

Geplaatst:
Hemnx, ik snap echt niet waarom het zo slecht draait bij jou, mijn videokaart 9800 GT & overklokt draait het spel vloeiend op Medium - High graphics.

Snap het ook niet meer, gpu en cpu is dik in orde alles geupdate processor en gr kaart nvida patch, rockstar patch,voeding dik in orde etc etc zit redelijk over de eisen heen zie vorige pagina... :N Draai hem op xp 32 bit direct x 9.0c nieuwste versie.

Vriend van mij en op xp 64 bit en op vista 64 bit met de zelfde systeemeisen als ik, bij hem draait hij wel zonder gestotter...

Zou het zo zijn omdat een vista 64 bit direct x 10 ondersteund, en de engine van het spel ook gemaakt is voor direct x 10 dat hij daarom wel goed vloeiend draait???

Dit is het laatste wat ik me kan bedenken, enorm gehannes met dit spel, alle andere spellen farcry2, cod 5, crysis draai ik op maximum zonder problemen....

Geplaatst:

Er zijn een paar opties om je FPS ingame te laten zien.

Met Evga Precision Dit is tevens een overclock tool voor je GPU, en wat ingewikkelder.

een andere optie is Fraps the downloaden, gewoon de gratis versie want die laat ook ingame FPS zien.

Dit is de makkelijkste optie en vraagt minder van je computer dan Evga.

Geplaatst:

Wat heb ik gedaan?

- De patch gedownload.

- Internet uitgezet.

- De settings zo gezet:

settingsys7.png

Hi wat zijn jouw systeemeisen, draai hem ook op xp heb de zelfde settings ingesteld als jij maar geen resultaat, hij haperd nog steeds....

mijn systeemeisen staan een bladzijde terug van dit topic.

alvast bedankt

Heb Dual core 1.83 Ghz processor.

En Nvidea 8600m GT - 512 MB

Geplaatst:

Ik heb zo net me framerate getest maar was ook echt dramatisch 12 / 20 in het verkeer.

Maar echt heel mijn computer voldoet aan de minimale systeemseisen.

Zelfs al zet ik alles op zn allerlaagste blijft de framerate laag.

Ik heb de nieuwe patch al geinstalleerd maar die deedt bij mijn helemaal geen wonderen.

Echt vaag dat Rockstar sommige dingen gewoon niet goed getest heeft.

Wordt voorlopig even niet GTA'EN NIE & GAME NIE

Hehe

Geplaatst:

Het stotter probleem is opgelost...... Het lag aan een veel te dure logitech draadloze muis (+toetsenbord) die via bluetooth werd aangestuurd..pfffff

Heb een nieuwe gamersmuis (Microsoft Sidewinder) aangeschaft laser maar dan gedraad, lomp ding maar nu loopt alles zeer rete soepel,... had voor het spel al een betere gr kaart aangeschaft geforce 260 gtx - geen verkeerde aanschaf maar vorige kaart zou t spel ook wel draaien ...

Bedankt voor de tips en reacties, mij hoor je niet meer zeuren. hoop dat iedereen verders lekker kan spelen na de patch....

Geplaatst:

Het stotter probleem is opgelost...... Het lag aan een veel te dure logitech draadloze muis (+toetsenbord) die via bluetooth werd aangestuurd..pfffff

Heb een nieuwe gamersmuis (Microsoft Sidewinder) aangeschaft laser maar dan gedraad, lomp ding maar nu loopt alles zeer rete soepel,... had voor het spel al een betere gr kaart aangeschaft geforce 260 gtx - geen verkeerde aanschaf maar vorige kaart zou t spel ook wel draaien ...

Bedankt voor de tips en reacties, mij hoor je niet meer zeuren. hoop dat iedereen verders lekker kan spelen na de patch....

Lekker dan :dans:

Veel plezier met GTA :tu:

Geplaatst:

Bij mij hapert tie ook en ik heb patch gedownload en er gebeurt NIKS Blijgt maar door gaan?!

wat moet ik doen???

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...