Beagle Geplaatst: 8 december 2008 Rapport Geplaatst: 8 december 2008 Oooh ok...Ik hoop dat deze dan niet bugt (van JuniorJoost) Ik heb nu die tut over Zmodeller gelezen. Ik hoop dat ik het snap, maar je hebt op het begin een blauwdruk nodig die ik nergens kan vinden. Maar ik blijf zoeken! BYE! En als je de tut van Dr1fter gevolgd hebt, staan er al gecutte blueprints aan het begin van de tut. Reageren
MFCL Geplaatst: 8 december 2008 Rapport Geplaatst: 8 december 2008 (bewerkt) 9999. Sketchup. Dit is wat JuniorJoost gebruikt. Het zuigt heel erg (Kijk maar naar de ANWB Vrachtwagen ) en word absoluut niet aangeraden. ik zal je 1 ding zeggen... MET SKETCHUP KAN JE HEELE GOEIE DINGEN MAKEN! IK HEB MEER DAN 3 JAAR ERVARING EN IK KAN ZELFS BETERE DINGEN DAN JOU MAKEN! JE MOET GEWOON OPTIEVEN MET JE SKETCHUPCOMENTAAR! SKETCHUP IS EEN HEEL GOED PROGRAMMA VOOR BEGINNERS IS HET EVEN MISCHIEN MOEILIJK OM DETAILS TE MAKEN MAAR DAT KAN JE ECHT WEL MET SKETCHUP! DUS TIEF EEN EIND OP MET JE FOKING COMMENTAAR :duh: Bewerkt: 8 december 2008 door MFCL Reageren
Beagle Geplaatst: 8 december 2008 Rapport Geplaatst: 8 december 2008 9999. Sketchup. Dit is wat JuniorJoost gebruikt. Het zuigt heel erg (Kijk maar naar de ANWB Vrachtwagen ) en word absoluut niet aangeraden. ik zal je 1 ding zeggen... MET SKETCHUP KAN JE HEELE GOEIE DINGEN MAKEN! IK HEB MEER DAN 3 JAAR ERVARING EN IK KAN ZELFS BETERE DINGEN DAN JOU MAKEN! JE MOET GEWOON OPTIEVEN MET JE SKETCHUPCOMENTAAR! SKETCHUP IS EEN HEEL GOED PROGRAMMA VOOR BEGINNERS IS HET EVEN MISCHIEN MOEILIJK OM DETAILS TE MAKEN MAAR DAT KAN JE ECHT WEL MET SKETCHUP! DUS TIEF EEN EIND OP MET JE FOKING COMMENTAAR :duh: Oke.. Ik ben met je eens dat het niet zo aardig en positief klinkt. "(Kijk maar naar de ANWB Vrachtwagen )" was een grapje. Maar als ik iets ingame moet zetten wat door sketchup gemaakt is, bugt het wel een beetje en word het meestal minder mooi omdat er polyproblemen zijn. En het gebruikt vaak mee poly's dan nodig zijn. Dit komt omdat Sketchup nu eenmaal niet gemaakt is om Games te ontwerpen. Het is prima voor architectuur, maar hoe wij het gebruiken is niet helemaal de bedoeling van het programma. Maarja, ieder zijn mening. Ik heb het al vaker uitgesproken, 7 December deed ik het, en nu doe ik het weer en ik zal het vaker doen. Iemand vroeg mij om een lijstje met beste programma's te maken, en dat deed ik naar mijn ervaring en mening. Dus als jij zo graag wilt dat deze Sketchup gebruikt, moet je vooral jou mening uitspreken. Dan zeg ik nog 2 dingen... Dit is een forum, waar je discussie's houd. Jij zegt dat het zo ís, terwijl dit helemaal niet zo hoeft te zijn. Je moet je mening opbouwen uit (goede) argumenten, en niet gaan zeggen dat "Het zo is", en dan het af te sluiten met "Optieven met je commentaar" (Het is eigenlijk een mening wat ik zei). Dan het laatste: Ik heb niet zo'n zin meer in dit soort discussie's. Ik heb ze met meerdere mensen gehad, en hoef ze niet zo in een topic te houden omdat dit niks te maken heeft met de onderwerpen van de topicstarter. PB me maar als het zo nodig is. Verder wil ook wel zeggen dat je deels gelijk hebt, en er word ook bewezen dat je met Sketchup mooie dingen kan maken, omdat deze mensen er erg goed mee over weg kunnen, en erg creatief zijn. Beagle Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 8 december 2008 Rapport Geplaatst: 8 december 2008 (bewerkt) 9999. Sketchup. Dit is wat JuniorJoost gebruikt. Het zuigt heel erg (Kijk maar naar de ANWB Vrachtwagen ) en word absoluut niet aangeraden. ik zal je 1 ding zeggen... MET SKETCHUP KAN JE HEELE GOEIE DINGEN MAKEN! IK HEB MEER DAN 3 JAAR ERVARING EN IK KAN ZELFS BETERE DINGEN DAN JOU MAKEN! JE MOET GEWOON OPTIEVEN MET JE SKETCHUPCOMENTAAR! SKETCHUP IS EEN HEEL GOED PROGRAMMA VOOR BEGINNERS IS HET EVEN MISCHIEN MOEILIJK OM DETAILS TE MAKEN MAAR DAT KAN JE ECHT WEL MET SKETCHUP! DUS TIEF EEN EIND OP MET JE FOKING COMMENTAAR :duh: Kom op zeg... iedereen weet zelfs dat Obama alleen gekozen is omdat hij ook vind dat sketchup zuigt... Anyway... contestje?? Of is DaBeast z'n hartje zo vol dat ie... @ Hieronder, ik ben zeker voorstander van 3dsmax. Maar sketchup is zo slecht nog niet hoor... Bewerkt: 8 december 2008 door stefaneke Reageren
.Senne Geplaatst: 8 december 2008 Rapport Geplaatst: 8 december 2008 (bewerkt) [offtopic gebrabbel en moderator-gedrag]als iedereen nu eens z'n eigen voorkeur voor zich zou houden en de ander z'n mening ook respecteren, zou je zo geen discussies meer uitlokken, Bealge.. jij (en stefanneke) bent 3ds voorstander, ik, MFCL, Puma, ... zijn sketchup voorstander. So? ieder z'n mening en voorkeur toch? dus ik zou, als je zelf zegt 'ik heb niet zo'n zin meer in dit soort discussie's', laat de mensen dan hun mening hebben, zonder die af te breken.. [/offtopic gebrabbel en moderator-gedrag] aniewee, Yannick, Joost, Junior, whatever.., zeer leuke mod. best simpel, maar totnogtoe al best wel mooi uitgewerkt. vergeet niet dat het 'm bij models allemaal om de afwerking gaat, en dat de details altijd goed ogen op een afgewerkt model. verlies dus zeker de moed niet tegen het einde aan, en natuurlijk: KUTGW! Bewerkt: 9 december 2008 door senneken Reageren
PatrickW Geplaatst: 8 december 2008 Rapport Geplaatst: 8 december 2008 Nu hebben we genoeg off-topic geneuzel en 3D-pakket rivaliteit gehad. Vanaf nu alleen nog inhoudelijk op het ontwerp reageren. Reageren
Rutger. Geplaatst: 9 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 december 2008 aniewee, Yannick, zeer leuke mod. Thx! En @ details, ben ik mee bezig... Alleen de spiegel lukt niet maar dat komt wel. Oh ja.. en sinds wanneer heet ik Yannick? Reageren
.Senne Geplaatst: 9 december 2008 Rapport Geplaatst: 9 december 2008 Sorry, ik was een beetje in de war met Yannick[nl] die hier gepost had maarreuh, als je progress hebt: screens zijn altijd leuk Reageren
Yannick(NL) Geplaatst: 11 december 2008 Rapport Geplaatst: 11 december 2008 joost komen er nog eens wat screens suc6 uhh Reageren
Basssss Geplaatst: 11 december 2008 Rapport Geplaatst: 11 december 2008 Ziet er leuk uit. (Het herinnerd me aan dat Lego wegenwacht sleepwagentje van me... ) Reageren
joopykoopy Geplaatst: 13 december 2008 Rapport Geplaatst: 13 december 2008 Het ziet er goed uit, en probeer ook zeker veel details er in te maken. maakt niet uit als het niet lukt, het is ook je eerste wagen (meer dan ik heb). maak bijvoorbeeld apparte plekken waar de lampen komen, en maak boven op nog een mooie rij met van die straalers verder moet je je moddel zo glad mogelijk proberen te lijken (tenzij het echte hoeken moeten zijn) en dan zal het ook mooier worden ik wens je zeker succes met je moddel, en hoop dat hij goed ingame zal komen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.