Ozz Geplaatst: 7 december 2008 Rapport Geplaatst: 7 december 2008 (bewerkt) Ik heb gister GTA 4 gekocht nu wil ik dit installeren maar krijg ik (volgens mij is het een foutmelding) de onderstaande melding. Your system is incompatible with %p please follow the link below for more information en dan staat er een microsoft logo waar ik niet op kan klikken. helemaal onderaan staan nog finish als ik daar op druk, je raad het al dan is het afgelopen ik probeer te installeren op een laptop met vista intel core 2 duo T7500 (2.2 Ghz) 1280 MB NVIDIA GEFORCE 8600 GT 2GB DDR2 wat is er aan de hand groet en dank Sander Bewerkt: 7 december 2008 door Ozz Reageren
quincy225 Geplaatst: 7 december 2008 Rapport Geplaatst: 7 december 2008 Gebruik eerst de 'zoekfunctie' voordat je een topic plaatst! dit is al een aantal keer gevraagt. Reageren
GTA-STRIJDER Geplaatst: 7 december 2008 Rapport Geplaatst: 7 december 2008 Ik heb gister GTA 4 gekocht nu wil ik dit installeren maar krijg ik (volgens mij is het een foutmelding) de onderstaande melding.Your system is incompatible with %p please follow the link below for more information en dan staat er een microsoft logo waar ik niet op kan klikken. helemaal onderaan staan nog finish als ik daar op druk, je raad het al dan is het afgelopen ik probeer te installeren op een laptop met vista intel core 2 duo T7500 (2.2 Ghz) 1280 MB NVIDIA GEFORCE 8600 GT 2GB DDR2 wat is er aan de hand groet en dank Sander je moet windows vista service pack 1 downloaden dan is het probleem opgelost ik heb ook een vista laptop en ik hadt hetzelfde toen heb ik dat gedownload en het was opgelost Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.