KoenKucharek Geplaatst: 7 december 2008 Rapport Geplaatst: 7 december 2008 hoe exporteer ik flashfm radio van vc vroeger kon ik het maar nu niet meer Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 7 december 2008 Rapport Geplaatst: 7 december 2008 In de downloaddatabase heb ik >>dit<< bestand gevonden waarmee je liedjes kan omzetten in een .mp3 bestand. Ik weet niet hoe het werkt, dus de readme doorlezen zou handig zijn. Reageren
KoenKucharek Geplaatst: 7 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 december 2008 In de downloaddatabase heb ik >>dit<< bestand gevonden waarmee je liedjes kan omzetten in een .mp3 bestand. Ik weet niet hoe het werkt, dus de readme doorlezen zou handig zijn. het werkt niet... Reageren
K.O. Geplaatst: 7 december 2008 Rapport Geplaatst: 7 december 2008 Dat ligt waarschijnlijk aan jou, want bij mij werkt het perfect. Naar mijn weten zijn er maar weinig andere tools in de omloop waarmee je de ADF bestanden kunt converteren naar MP3, maar ik kwam gelukkig voor jou wel deze decoder tegen, waarmee het ook zou moeten lukken. Mocht dit ook niet lukken, dan vraag ik me wat je verkeerd doet. Wat voor besturingssysteem gebruik je overigens? Als het Vista is, raad ik het je aan het eens te proberen in een andere compatibiliteitsmodus. Reageren
iefen Geplaatst: 8 december 2008 Rapport Geplaatst: 8 december 2008 ik heb ook dat bestandjee van deze site gedownload maar bij mij doet hij het ook niet, ik ga ff die nieuwe bekijken Reageren
GT-Aap Geplaatst: 15 december 2008 Rapport Geplaatst: 15 december 2008 Hier heb ik een programmaatje voor je. AudioDecoder.rar Reageren
Exoit Geplaatst: 15 december 2008 Rapport Geplaatst: 15 december 2008 Is dat een goed progje? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.