Jump to content

Hoe exporteer ik een radiozender van vc

Recommended Posts

Geplaatst:

In de downloaddatabase heb ik >>dit<< bestand gevonden waarmee je liedjes kan omzetten in een .mp3 bestand. Ik weet niet hoe het werkt, dus de readme doorlezen zou handig zijn. :Y

Geplaatst:
In de downloaddatabase heb ik >>dit<< bestand gevonden waarmee je liedjes kan omzetten in een .mp3 bestand. Ik weet niet hoe het werkt, dus de readme doorlezen zou handig zijn. :Y

het werkt niet...

Geplaatst:

Dat ligt waarschijnlijk aan jou, want bij mij werkt het perfect. Naar mijn weten zijn er maar weinig andere tools in de omloop waarmee je de ADF bestanden kunt converteren naar MP3, maar ik kwam gelukkig voor jou wel deze decoder tegen, waarmee het ook zou moeten lukken. Mocht dit ook niet lukken, dan vraag ik me wat je verkeerd doet. Wat voor besturingssysteem gebruik je overigens? Als het Vista is, raad ik het je aan het eens te proberen in een andere compatibiliteitsmodus.

Geplaatst:

ik heb ook dat bestandjee van deze site gedownload maar bij mij doet hij het ook niet, ik ga ff die nieuwe bekijken

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...