Jump to content

Onbeperkte mogelijkheden qua missies en wapens.

Recommended Posts

Geplaatst:

Stel ik begin het spel, en ik wil vanaf missie 1 ALLE wapens die er zijn in GTA San Andreas. Welke cheat? Of trainer?

Als ik een missie beu ben, hoe kan ik naar missie 2, missie 3, missie 4, ...

VRAAG 1: Kan ik eens van missie 1 naar missie 5 springen met een cheat en in elke missie ALLE wapens van San Andreas die er zijn behouden?

Ik heb een savegame voor alle missies, maar er is maar plaats voor 8 save-slots om 8 savegames te zetten in SA , is het mogelijk om meer slots aan te maken? VRAAG 2: Of... hoe kan je dus vanaf missie 1 ALLE wapens hebben (via cheats of ander programma?), en hoe kan je eenvoudig naar VOLGEND level gaan?

Het is voor mijn broer, hij is te lui om het volledig te spelen, hij wil zich gewoon even amuseren met rijden in autos, carjacking,... en ALLE wapens en ALLE missies eens "verkennen".

VRAAG 3: Een 100% savegame is niet zo goed, hij zou ALLE missies willen verkennen, met een 100% savegame ben je op het einde en kom je niet in "elk" gebied. Kan je in één klik van gebied 1 naar gebied 3 op een map? (cheat?)

Geplaatst:

Hier kan je alle cheats vinden, en dus ook de wapensets. Je moet eerst een missie uitspelen voordat je naar de volgende missie kan gaan. Een missie kan je beginnen door naar een icoontje te rijden (meestal een letter). Dan moet je in de rode marker gaan staan en dan zal de missie beginnen.

Meer slots dan 8 kan je niet gebruiken. Je kan er ook niet meer slots inzetten. Je kan de 8 slots gebruiken, maar meerdere is helaas niet mogelijk.

Als je bij de eerste missie bent voer je een wapen cheat in. Die kan je gewoon behouden. Start de volgende missie en je behoudt hem. Denk er wel om dat je ammo leeg kan raken. Die moet je dan weer kopen bij de ammunation, of je voert dezelfde wapen cheat in.

Je kan in een keer naar een ander gebied gaan. Maar dat gaat alleen met een trainer. Hier is de trainer.

Veel plezier en succes met San Andreas :)

Geplaatst:

Vraag 1: Je kan niet zomaar missies overslaan. Je moet ze doen voordat de volgende beschikbaar is. Hier is ook geen cheat of wat dan ook voor. Als je een missie beu bent kun je hem hier posten op GTAForum en dan zal iemand anders hem doen. :)

Vraag 2: Je kunt niet alle wapens in bezit hebben. Je kan van elke type maar één wapen in bezit hebben. Dus van de handguns alleen de Desert Eagle en van de shotguns alleen de Sawn-off Shotgun. De cheats voor de drie verschillende wapensets vind je >>hier<<. ;)

Vraag 3:Als je de missies wilt verkennen kun je een new game beginnen en gewoon alle missies doen. Ik raad je aan dat te doen, want de verhaallijn van San Andreas zit heel goed in elkaar. :tu:

Geplaatst:

ik mis nog 1 wapen uit de cheats

het is een wapen met een soort buis dat ronddraait en waarmee je iedereen kan doden door in het rond te schieten

hoe die activeren?

Geplaatst:

Dat is een minigun. Maar je hebt verschillende sets. En je kan niet alle wapens tegelijk gebruiken. Je kan maar 1 wapenset gebruiken. Dus geen RPG met een minigun samen. Alleen een RPG of een minigun, en niet beide.

Alleen dan hebben we 1 probleem: de minigun zit niet in een wapenset. De minigun moet je dus ergens zien te vinden. Hier is een kaartje voor de vindplaatsen van de minigun.

Veel succes met het vinden ervan.

Geplaatst: (bewerkt)

Er is een trucje om veel kogels te verkrijgen van de Minigun. Vindplaatsen: >Klik.<

Wel, je ziet het rode 'blipje'(bolletje). Ga daar naartoe.

Dan begin je:

- Je neemt de Minigun.

- Je saved bij het Safe House waar de Minigun inligt.

- Begin weer van het begin. :)

Succes. ^_^

Bewerkt: door MegaPilot

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...