Jump to content

Direct varen & vliegen.

Recommended Posts

Geplaatst:

hoe kan je in SA direct met een boot varen en met een vliegtuigje vliegen

welke missie? cheats??? hoe krijg je alle transportmiddelen (boot, vliegtuig, ) die er zijn in SA , gewoon om eens te amuseren?

Geplaatst: (bewerkt)

Door de Storyline uit te spelen, en door de scholen te voltooien.

Als je geen zin hebt om dat allemaal te doen, download dan een 100% Savegame.

Als je wilt weten welke Versie je hebt, dan doe je dit zo:

Ga naar Deze Computer. => C. => Progran Files. => Rockstar Games. => Gta San Andreas. => Data. => Script.

Daar zie je het bestandje script.img staan.

Grootte van script.img Ik heb versie
568 kB 1
562 kB 2

Als je weet welke Versie je hebt, dan kan je 1 van deze Savegames downloaden. ^_^

-100% V1 Savegame ; 100% V2 savegame

Savegames moet je plaatsen in je \"Gta: San Andreas User Files\". Dit mapje bevindt zich normaal gezien in \"Mijn Documenten\".

Alle cheats van Gta: San Andreas vind je hier.

Je vind in diverse missies luchtvoertuigen, zoals 'Up,up and away!' en 'Freefall'.

Succes. ^_^

Bewerkt: door MegaPilot
Geplaatst:

beste, de downloadlink werkt niet :)

kan ik via de 100%savegame direct naar de missies gaan (via welke cheats??? niet gevonden de juiste om direct naar andere missie te springen), kan ik direct naar die missies springen die je aangaf in je links?

Ik heb ook op dit forum gta sa loader gevonden (van cleo), interessant, heb het gedownload en geinstalleerd maar het werkt niet, je moet Ctrl-tab doen, maar dan krijg ik bericht "cannot start mission into a mission".

hoe oplossen kan je even zoeken op dit forum naar de gta sa loader en zeggen waar je die sneltoetscombinaite moet doen?

Sorry, ze werken inderdaad niet.

100% Savegame V1 ; 100% Savegame V2

De modificatie die jij opnoemt ken ik niet, maar ik weet wel een alternatief.

De BC7-Modificatie geeft je de mogelijkheid te kiezen uit verschillende functies, waaronder een missie starten.

Succes. ^_^

By the way: Ik heb gezocht op dit forum en ik vond niets wat met jouw modificatie te maken had. ;)

Edit: Een modificatie van dezelfde modder, Gta: SA Cleo 3 Mission Loader.

Je kan ook gebruik maken van de Noob-Mode, maar dan moet je wel een "New Game" starten. Gelukkig is er een 100% Noob-Mode Savegame. Persoonlijk denk ik dat de Noob-Mode het best is. :)

Bewerkt: door MegaPilot
beste, de downloadlink werkt niet :)

kan ik via de 100%savegame direct naar de missies gaan (via welke cheats??? niet gevonden de juiste om direct naar andere missie te springen), kan ik direct naar die missies springen die je aangaf in je links?

Ik heb ook op dit forum gta sa loader gevonden (van cleo), interessant, heb het gedownload en geinstalleerd maar het werkt niet, je moet Ctrl-tab doen, maar dan krijg ik bericht "cannot start mission into a mission".

hoe oplossen kan je even zoeken op dit forum naar de gta sa loader en zeggen waar je die sneltoetscombinaite moet doen?

Start je hem toevallig terwijl je al in een missie bent? Die Mission Loader van BC7 is nog wel in de bètafase, dus er kunnen inderdaad enkele bugs in geslopen zijn. Hij zit trouwens ook al in de compacte versie van BC7's modificatie, de gelijknamige BC7 Mod.

@ MegaPilot: Ik gebruik ze niet, maar het prettigste lijkt me dat je niet een nieuwe savegame hoeft te starten (en dus is BC7's Missin Loader iets meer gebruiksvriendelijk).

Bewerkt: door VWO-er

BC7 Mod is de beste tot hiertoe die aan mijn verwachtingen voldoet. Echt ongeloofelijk wat je ermee kan door op F5 te drukken (zelfs op de map een markeerpunt plaatsen en daar naar toe springen enzo...)

kan je ook een savegame laden en van daaruit BC7 Mod? Ja dat gaat want als ik een savegame laadt, dan krijg ik melding van BC7Mod aanwijzingen. Maar spijtig genoeg kan ik geen markeerpunt plaatsen op de map (en dan via Tools-Transport) ernaar toe springen. Alleen als je nieuwe game start werkt het maken van markeerpunt en naartoe springen? Of gaat dat ook als je eerst savegame opent ? Nee, rechtsklik en ik kan geen markeerpunt maken, als ik nieuwe game start dan gaat rechtsklik wel om markeerpunten te maken

test jullie eens?

andere suggesties?

hartelijk dank

Bewerkt: door kwouters
Geplaatst:

Vragen over een bepaalde modificatie kan je beter direct even stellen via een PB aan de maker van de mod. Overige vragen over modificaties kan je in de modding fora kwijt. Graag weer vanaf nu on-topic.

Om te kunnen varen en vliegen heb je geen missies, cheats of modificaties nodig. Alle boten zijn vanaf het begin beschikbaar en de Shamal op LSX is ook altijd beschikbaar. En anders gebruik je toch een carspawner. :7

Geplaatst:

hoe stap je in een boot met carspawner?

gewoon enter lukt niet

bij andere voertuigen lukt enter wel

dus ik spaw een voortuig voor mij, een boot, dichtbij de zee, hoe doe ik hem in zee en hoe kruip ik er in?????

hoe stap je in een boot met carspawner?

gewoon enter lukt niet

bij andere voertuigen lukt enter wel

dus ik spaw een voortuig voor mij, een boot, dichtbij de zee, hoe doe ik hem in zee en hoe kruip ik er in?????

Je springt (Linker Shift) erop en dán druk je op enter. Bewerkt: door MartyCeha

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...