GTAFreak007 Geplaatst: 8 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 december 2008 Ik zie hier dingen die niet mogelijk zijn Zoals dieren , die gaat ze NOOIT maar dan ook NOOIT in een GTA game zetten Anders hebben ze daar ook mee problemen zoals Hot Coffee Want als een kind het speelt en doodt een hond bijvoorbeeld dan denken ze natuurlijk dat dat kind het in het echt ook zou doen DOOR het spel En die Capture Option is onmogelijk Hoe ga je dan die Capture doen ? Elke knop word gebruikt door de gameplay Dus dat zit er al niet in Nou my maakt het niet uit ik heb Xbox en PC versie Maar ik ga het niet kopen denk ik =) Fietsen zou inderdaad leuk zijn Dan kun je nog is lekker met de physics spelen =p Gratzz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Think Geplaatst: 8 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 december 2008 Ik zie hier dingen die niet mogelijk zijn Zoals dieren , die gaat ze NOOIT maar dan ook NOOIT in een GTA game zetten Anders hebben ze daar ook mee problemen zoals Hot Coffee Want als een kind het speelt en doodt een hond bijvoorbeeld dan denken ze natuurlijk dat dat kind het in het echt ook zou doen DOOR het spel En die Capture Option is onmogelijk Hoe ga je dan die Capture doen ? Elke knop word gebruikt door de gameplay Dus dat zit er al niet in Nou my maakt het niet uit ik heb Xbox en PC versie Maar ik ga het niet kopen denk ik =) Fietsen zou inderdaad leuk zijn Dan kun je nog is lekker met de physics spelen =p Gratzz Dat is wel mogelijk, kijk maar naar Halo! Daar worden de laatste 20 matchen volledig opgeslaan in je Theater. Je kan de match zelfs vanuit alle vrije hoekpunten bekijken (ghost cam). Nog beter als de capture option in IV op de PC. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAFreak007 Geplaatst: 8 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 december 2008 Ja, daar heb je wel gelijk in Maar dan zou GTA IV je hele gameplay moeten opnemen ? Op de PC moet je knop duwen voor de vorige 30-40 seconden By Halo is het inderaad de laatste matche die je speelde Maar dat is Multiplayer in Singleplayer doet ie ook niet en daar gaat het ook niet Maar zoals jij het zegt kan het inderdaad Maar dan wel automatich Gratzz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
IronBullet Geplaatst: 8 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 december 2008 Sony heeft het ook met R* erover gehad om voor de PS3 een DLC te maken dus mischien gaat er nog heel wat aankomen ! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Platypus Geplaatst: 8 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 december 2008 Sony heeft het ook met R* erover gehad om voor de PS3 een DLC te maken dus mischien gaat er nog heel wat aankomen ! Bron? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
naokske Geplaatst: 9 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 9 december 2008 (bewerkt) omg ooit al es gehoord van een kontrakt ofzo? Microsoft heeft daar kij veel geld voor betaald, nu kan Rockstar ni zo maar zegge, ok PS3 ook en wat ik wil van DLC? GRATIS!!! (€20 is veel...) behalve als het echt VEEL bevat, dan ist een goei prijs... Bewerkt: 9 december 2008 door naokske Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Markiij Geplaatst: 9 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 9 december 2008 Ik wil kunnen gta2'en in Tw@, vette neiuwe missies, meer kleding winkels, sportscholen enzo waar je ook beter kunt leren vechten, een paar nieuwe guns, en dodo en een hydra , een klein nieuw eilandje, zppartementen om te kunnen kopen en mishcien ook inrichten, een paar neiuwe snelle wagens en een rusty browns ring donuts shop . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
naokske Geplaatst: 11 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2008 (bewerkt) kzou zeggen véééél content, zo da wij geen overprized DLC moete kope , maar een goedkope DLC Btw: Can't wait! Bewerkt: 11 december 2008 door naokske Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.