Jump to content

onzichtbare motor

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Als ik in Big smokes crack gebouw (of hoe dat ook heet) een motor spawn dan krijg ik dit

onzichtbaarlb0.png

helemaal onzichtbaar dus, alleen de schaduw zie je. Op dit plaatje zit cj er op, maar als hij er af gaat is cj wel weer zichtbaar. Raar, maar best wel grappig. Is dit bij jullie ook een keer gebeurd?

Bewerkt: door Donald-Duck
Geplaatst:
Als ik in Big smokes crack gebouw (of hoe dat ook heet) een motor spawn dan krijg ik dit

onzichtbaarlb0.png

helemaal onzichtbaar dus, alleen de schaduw zie je. Op dit plaatje zit cj er op, maar als hij er af gaat is cj wel weer zichtbaar. Raar, maar best wel grappig. Is dit bij jullie ook een keer gebeurd?

Ik vraag me af hoezo daar een motor spawned. :cab:

Geplaatst:

Dit is heel normaal, maar in interiors kun je geen voertuigen hebben. Ik heb op SA:MP servers gezeten waar je dit soort grappen heel makkelijk uit kan halen. Als je erop stapt word je zelf ook onzichtbaar. Toch wel leuk gevonden.

Geplaatst:

Dit heb ik heel vaak gehad op SA:MP, het leukste eraan was dat ik een keer tegen iemand aanreed. En hij wist niet wie het deed... :7

Geplaatst:

Dit komt doordat de motor in werkelijkheid wel op jouw coördinatiepunt gespawnt wordt, maar dan in de normale wereld en dus niet zichtbaar is in het Hidden Interior Universe. Dat geldt, zoals hierboven al werd gezegd, voor alle interieurs uit het Hidden Interior Universe.

Geen nieuwe of vreemde ontdekking, dus.

Geplaatst:

Die motor is in een andere hemel gespawnt. Big Smoke's Crack Palace bevind zich in hemel C. Als deze motor in een andere hemel is gespawnt dan in Hemel C, is ie onzichtbaar. Op de schaduw na. In SAMP kun je hier leuke geintjes mee uithalen. :Y

Geplaatst:
Dit heb ik heel vaak gehad op SA:MP, het leukste eraan was dat ik een keer tegen iemand aanreed. En hij wist niet wie het deed... :7

Hoe kan dat nou? Hij ziet toch je naam zweven boven je hoofd? Of was het een server waarin dat aangepast is?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...