Jump to content

Videokaart en/of Processor probleem?


Bozzini

Recommended Posts

Hallo!

Opzicht draait GTA4 nu wel ok, alleen toch nog te langzaam.. je merkt gewoon dat het niet zo

fijn snel reageert als bij bijv. GTA SA die ik nu ook geinstalleerd heb.

Hier wat info van canyourunit.com:

Ik slaag bij alles behalve bij video cart (Ik heb geen RESC10 (videokaart) Fatal Error). En bij CPU is het iets minder (3/6 groen gekleurd.. terwijl 2/6 het minimum is)

Ik heb een NVIDIA GeForce 7500 LE (GeForce 7500 LE)

Video Card Features - Minimum attributes of your Video Card Video RAM: Required - 256 MB , You have - 256 MB

Video Card 3D Acceleration: Required - Yes , You have - Yes

Video HW Transform & Lighting: Required - Yes , You have - Yes

Vertex Shader Ver.: Required - 3.0 , You have - 3.0

Pixel Shader Ver.: Required - 3.0 , You have - 3.0

Over de processor:

Ik heb er net een nieuwe processor in, die, volgens het computer bedrijf, heel wat moet aankunnen.

Minimum: Intel Core 2 Duo 1.8GHz, AMD Athlon X2 64 2.4GHz

You Have: 2 processors running - Intel® Pentium® D CPU 2.80GHz

Mijn vragen:

# Kan ik op een of andere manier het CPU gebruik verminderen zodat het beter gaat? Zegmaar; optimaliseren?

# Kan ik iets anders doen behalve alles updaten? Bijv. ik installeerde die beta driver voor NVIDIA en het werd veel beter!

# Als ik wat moet vervangen, what would it be? Een betere processor of betere videokaart?

Deze moet goed zijn 2 processors running - Intel® Pentium® D CPU 2.80GHz toch?

Alvast bedankt!! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

# Kan ik op een of andere manier het CPU gebruik verminderen zodat het beter gaat? Zegmaar; optimaliseren?

Alle andere programma's zoals MSN, PhotoShop, Word, Internetbrowser, ... uitzetten wanneer je GTA IV speelt. Ook maar met één account aangemeld zijn.

# Kan ik iets anders doen behalve alles updaten? Bijv. ik installeerde die beta driver voor NVIDIA en het werd veel beter!

Niet dat ik onmiddellijk weet. Nieuwste drivers installeren en nieuwste Service Pack installeren.

# Als ik wat moet vervangen, what would it be? Een betere processor of betere videokaart?

Videokaart. Je videokaart is al wat onder de minimale eisen en zelfs wanneer je een videokaart hebt die boven de aanbevolen eisen is zal je nog redelijk slecht beeld hebben. Ik raad je dus aan om een nieuwe videokaart te kopen. Je processor is in orde. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Thanks voor de reactie man ^_^

Je videokaart is al wat onder de minimale eisen en zelfs wanneer je een videokaart hebt die boven de aanbevolen eisen is zal je nog redelijk slecht beeld hebben. Ik raad je dus aan om een nieuwe videokaart te kopen.

Bedoel je met de aanbevolen eisen de videokaart die word aanbevolen op www.canyourunit.com ?

Of heb ik, als ik een betere videokaart koop, wel goed beeld?

Grtz! :*D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...