MegaPilot Geplaatst: 7 december 2008 Rapport Geplaatst: 7 december 2008 (bewerkt) Hallo forummertjes. Ik heb nu Firefox en Internet Explorer en ik gebruik Firefox het liefst. Ik kon met Firefox altijd in het sub-forum van BeaT DowN, maar nu lukt het niet meer. Met Internet Explorer heb ik ik dit probleem niet. Ik voer dus met Firefox het wachtwoord in, en daarna verwijst hij me door naar de pagina om nog eens het wachtwoord in te voeren. Ik voer het weer in, enzovoort... Hoe los ik dit op? Alvast bedankt! Mvg, MegaPilot. Bewerkt: 7 december 2008 door MegaPilot Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 7 december 2008 Rapport Geplaatst: 7 december 2008 Heb je, je computer al opnieuw opgestart? Reageren
Dvt Geplaatst: 7 december 2008 Rapport Geplaatst: 7 december 2008 Hallo forummertjes. Ik heb nu Firefox en Internet Explorer en ik gebruik Firefox het liefst. Ik kon met Firefox altijd in het sub-forum van BeaT DowN, maar nu lukt het niet meer. Met Internet Explorer heb ik ik dit probleem niet. Ik voer dus met Firefox het wachtwoord in, en daarna verwijst hij me door naar de pagina om nog eens het wachtwoord in te voeren. Ik voer het weer in, enzovoort... Hoe los ik dit op? Alvast bedankt! Mvg, MegaPilot. Ik heb dit ook, alleen dan met de online monitor van mijn school. Het kan dan simpelweg niet... Maar je kunt wel IE Tab gebruiken. Dat is gewoon Internet Explorer in Firefox. En je kunt dan voor bepaalde sites configureren om altijd te openen in IE. Deze gebruik ik ook voor die schoolmonitor, en ik moet zeggen: het werkt perfect! Reageren
Thundercover Geplaatst: 7 december 2008 Rapport Geplaatst: 7 december 2008 Heb je al eens ... Ctrl+F5 geprobeerd? cookies verwijderd? tijdelijke bestanden verwijderd? andere privégegevens in de browser verwijderd? de browser opnieuw opgestart? je pc opnieuw opgestart? iets anders geprobeerd om het op te lossen? Reageren
MegaPilot Geplaatst: 7 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 december 2008 (bewerkt) Heb je al eens ... Ctrl+F5 geprobeerd? x cookies verwijderd? x tijdelijke bestanden verwijderd? x andere privégegevens in de browser verwijderd? x de browser opnieuw opgestart? x je pc opnieuw opgestart? x iets anders geprobeerd om het op te lossen? Ik heb alles uitgevoerd, behalve dat laatste, ik ge die IE-Tab maar eens proberen. Alvast bedankt. Edit: De IE-tab heeft geholpen, bedankt iedereen om te reageren! Bewerkt: 7 december 2008 door MegaPilot Reageren
ikt Geplaatst: 7 december 2008 Rapport Geplaatst: 7 december 2008 FireFox tovert iets als je op enter drukt. Probeer eens te klikken. [Je krijgt toch een melding dat er geen wachtwoord is ingevoerd?] Reageren
MegaPilot Geplaatst: 7 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 december 2008 (bewerkt) FireFox tovert iets als je op enter drukt. Probeer eens te klikken. [Je krijgt toch een melding dat er geen wachtwoord is ingevoerd?] Tuurlijk druk ik op 'Enter', maar dan word ik verwezen naar het wachtwoordscherm. Ik krijg de melding dat ik toestemming heb om dat forum te bekijken, maar dan word ik doorverwezen naar het wachtwoordscherm. Maar ik gebruik nu de IE-Tab, en dus kan ik weer in BD. @ hieronder: Dat werkt niet. Bewerkt: 7 december 2008 door MegaPilot Reageren
IV_PC Geplaatst: 7 december 2008 Rapport Geplaatst: 7 december 2008 De trick is simpel, je moet gewoon het wachtwoord ingeven, dan krijg je toestemming en ga je terug naar het wachtwoordscherm. in plaats van opnieuw het wachtwoord in te geven, ga je nu naar de index en klik je dan op het subforum. Normaal zou je nu in het subforum moeten zijn. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.