Jump to content

Ik heb een fout gemaakt bij het installeren van een mod.

Recommended Posts

Geplaatst:

ik heb een mod geinstaleert met SAMI enals ik SA wil opstarten blijft hij bij het laden hangen wat moet ik doen. En p.s heeft iemand die topic nog van die uitleg over SAMI? Bedankt.

Geplaatst: (bewerkt)

SAMI is...prut, naar mijn mening (en die van een aantal anderen) dan. Trek je er niet veel van aan, tenzij je minder crashes wilt. Probeer het eerst eens met IMG Tool, welke hier valt te downloaden. Je zult hem moeten uitpakken met WinRAR, alvorens je hem kunt gebruiken. Hier kun je een handleiding voor IMG Tool vinden.

In deze tutorial van Typhoon kun je lezen hoe je SAMI gebruikt, maar als je IMG Tool gaat gebruiken is dat niet meer nodig. Je kon deze tutorials via de Master Tutorial List vinden, veel moeite om die te vinden was dat niet: hij staat gewoon bovenaan dit forum.

Succes en veel plezier met het modden van GTA San Andreas!

Bewerkt: door VWO-er
Geplaatst:

Ik sluit me helemaal bij VWO-er's raad aan om over te stappen op IMG Tool, maar echt een antwoord op je eerste vraag krijg je volgens mij niet, daarom deze post. Wat je moet doen nu je GTA niet meer opstart? De mod verwijderen natuurlijk. Echter, doordat je SAMI hebt gebruikt, weet je niet precies welke bestanden nu allemaal zijn aangepast. Het makkelijkste is dus om GTA even helemaal opnieuw te installeren. Als je GTA verwijdert worden je savegames als het goed is niet aangetast, doordat ze in een andere map staan. (Namelijk GTA San Andres User Files in Mijn Documenten) Als je GTA vervolgens weer opnieuw installeert kun je dus gewoon verder spelen waar je gebleven was.

Als je de mod dan toch weer in het spel wilt hebben, raad ik je aan om dit met IMG Tool te doen, zoals VWO-er al zei. Het belangrijkste argument is toch wel dat je dan veel meer controle hebt over wat je aan het doen bent. Als er dan iets mis gaat hoef je dus maar enkele kleine bestandjes terug te zetten in plaats van heel GTA.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...