fricandelman Geplaatst: 7 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2008 (bewerkt) ik heb nu service pack 1 geinstalleerd voor vista dus nou kon ik hem wel installeren alleen nu geeft hij aan als ik hem wil spelen fout code rmn40 en nou heb ik op de lijst gekeken wat die fout is alleen daar staat windows xp uploaden maar ik heb vista hoe kan ik zorgen dan ik hem nu wel kan spelen ???? graag tips Bewerkt: 7 december 2008 door fricandelman Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
hansjuh Geplaatst: 8 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 december 2008 heb precies het zelfde Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 9 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 9 december 2008 Hebben jullie misschien een dubbele installatie? Dat je bij het opstarten van de computer misschien kan kiezen tussen Vista en XP? Beter bekent als een dual-boot. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W1ckeD Geplaatst: 9 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 9 december 2008 (bewerkt) Die error is normaal voor XP dat je SP3 nodig hebt. In Vista betekend dit dat je Netframework 3.5 nodig hebt. Die kan je hier vinden, installeer het eens en kijk of het lukt. En deze heb je ook nodig. Succes! Bewerkt: 9 december 2008 door W1ckeD Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
fricandelman Geplaatst: 9 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 december 2008 Die error is normaal voor XP dat je SP3 nodig hebt. In Vista betekend dit dat je Netframework 3.5 nodig hebt. Die kan je hier vinden, installeer het eens en kijk of het lukt. En deze heb je ook nodig. Succes! oke in ieder geval bedankt ik zal het proberen en laat het wel weten hoe het afgelopen is ik hoop eindelijk dat hij het dan doet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
fricandelman Geplaatst: 11 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 december 2008 Die error is normaal voor XP dat je SP3 nodig hebt. In Vista betekend dit dat je Netframework 3.5 nodig hebt. Die kan je hier vinden, installeer het eens en kijk of het lukt. En deze heb je ook nodig. Succes! oke in ieder geval bedankt ik zal het proberen en laat het wel weten hoe het afgelopen is ik hoop eindelijk dat hij het dan doet ik heb het geprobeert maar hij doet het nog niet geeft nog steeds de zelfde foutmelding aan meer tips plz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bartos01 Geplaatst: 11 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2008 Die error is normaal voor XP dat je SP3 nodig hebt. In Vista betekend dit dat je Netframework 3.5 nodig hebt. Die kan je hier vinden, installeer het eens en kijk of het lukt. En deze heb je ook nodig. Succes! oke in ieder geval bedankt ik zal het proberen en laat het wel weten hoe het afgelopen is ik hoop eindelijk dat hij het dan doet ik heb het geprobeert maar hij doet het nog niet geeft nog steeds de zelfde foutmelding aan meer tips plz wachten op patch en hopen dat hij het dan wel doet, kben ook hopeloos aan het wachten op de patch want het is bijna niet tespelen zonder die patch (morgen zou hij normaal uitmoeten komen, correct me if i'm wrong) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.