Jump to content

wapenshop en hertz


ludas

Recommended Posts

hee

als ik naar de wapenshop ga dan staat er altijd dat het een showmodel only is

maar wanneer komen die wapens dan vrij om te kopen???

als je er misschien zelf eentje hebt gebruikt?

en als ik mijn xbox instel met 50 of 60 hertz(weet de naam niet)

maar op hoeveel spelen jullie?

en wat is dan mooier?

sorry voor alle vragen

ik ben nog erg nieuw in het spel

Link to comment
Delen op andere websites

Dat zal betekenen dat je inderdaad verder moet spelen, in het begin kun je alleen een pistool kopen. Later krijg je SMG erbij, zo bouwt het op. Hoe verder je in het spel komt, hoe meer keuze je in wapens krijgt. Wordt het wapen sterker, moet je langer wachten en zal het duurder zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

ok ik heb hem nu op 50 hertz staan maar wat is het verschil precies?

niets, hz is gewoon verschil tussen de tv van hier in europa ( 50 hz) en in amerika (60hz)

het is te lang om uit te leggen van waar het komt maar' het heeft iets te maken met de energie die de elektriciteits centraler produceren'

de meeste tv en consoles zijn al aangepast dat ze ook op 60hz draaien dus het heeft geen verschil ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

ok ik heb hem nu op 50 hertz staan maar wat is het verschil precies?

niets, hz is gewoon verschil tussen de tv van hier in europa ( 50 hz) en in amerika (60hz)

het is te lang om uit te leggen van waar het komt maar' het heeft iets te maken met de energie die de elektriciteits centraler produceren'

de meeste tv en consoles zijn al aangepast dat ze ook op 60hz draaien dus het heeft geen verschil ^_^

fout,

de hertz die hij bedoelt heeft meer te maken met de verversingssnelheid, zo is 60Hz mooier omdat het beeld sneller ververst en je dus minder golven in het beeld krijgt.

Link to comment
Delen op andere websites

ok ik heb hem nu op 50 hertz staan maar wat is het verschil precies?