Jump to content

wapenshop en hertz


ludas

Recommended Posts

hee

als ik naar de wapenshop ga dan staat er altijd dat het een showmodel only is

maar wanneer komen die wapens dan vrij om te kopen???

als je er misschien zelf eentje hebt gebruikt?

en als ik mijn xbox instel met 50 of 60 hertz(weet de naam niet)

maar op hoeveel spelen jullie?

en wat is dan mooier?

sorry voor alle vragen

ik ben nog erg nieuw in het spel

Link to comment
Delen op andere websites

Dat zal betekenen dat je inderdaad verder moet spelen, in het begin kun je alleen een pistool kopen. Later krijg je SMG erbij, zo bouwt het op. Hoe verder je in het spel komt, hoe meer keuze je in wapens krijgt. Wordt het wapen sterker, moet je langer wachten en zal het duurder zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

ok ik heb hem nu op 50 hertz staan maar wat is het verschil precies?

niets, hz is gewoon verschil tussen de tv van hier in europa ( 50 hz) en in amerika (60hz)

het is te lang om uit te leggen van waar het komt maar' het heeft iets te maken met de energie die de elektriciteits centraler produceren'

de meeste tv en consoles zijn al aangepast dat ze ook op 60hz draaien dus het heeft geen verschil ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

ok ik heb hem nu op 50 hertz staan maar wat is het verschil precies?

niets, hz is gewoon verschil tussen de tv van hier in europa ( 50 hz) en in amerika (60hz)

het is te lang om uit te leggen van waar het komt maar' het heeft iets te maken met de energie die de elektriciteits centraler produceren'

de meeste tv en consoles zijn al aangepast dat ze ook op 60hz draaien dus het heeft geen verschil ^_^

fout,

de hertz die hij bedoelt heeft meer te maken met de verversingssnelheid, zo is 60Hz mooier omdat het beeld sneller ververst en je dus minder golven in het beeld krijgt.

Link to comment
Delen op andere websites

ok ik heb hem nu op 50 hertz staan maar wat is het verschil precies?

niets, hz is gewoon verschil tussen de tv van hier in europa ( 50 hz) en in amerika (60hz)

het is te lang om uit te leggen van waar het komt maar' het heeft iets te maken met de energie die de elektriciteits centraler produceren'

de meeste tv en consoles zijn al aangepast dat ze ook op 60hz draaien dus het heeft geen verschil ^_^

fout,

de hertz die hij bedoelt heeft meer te maken met de verversingssnelheid, zo is 60Hz mooier omdat het beeld sneller ververst en je dus minder golven in het beeld krijgt.

zoals minder gosting( overgang van zwart naar wit ) ?

Link to comment
Delen op andere websites

Ludas heeft wel gelijk.

Hertz staat voor het aantal trillingen per seconde, frequentie. Er is een verschil tussen 50 en 100Hz en 50 en 60Hz. Het verschil tussen 50hz en 100 hz heeft met beeldkwaliteit te maken. 100hz maakt 100 beelden per seconde en 50hz maakt 50 beelden per seconde.

Het verschil tussen 50hz en 60hz heeft met de stroom (wisselspanning) uit het stopcontact te maken. In Europa wordt in de centrale de stroom opgewekt op 50hz en in amerika met 60hz.

Link to comment
Delen op andere websites

bedankt allemaal ik snap het nu

ik ben redelijk ver nu, bij de 3e missie van faustin

en zijn er ook gangs waar je op straat mee kan vechten?

zoals in gta SA

Gangs zoals in San Andreas zijn niet in GTA IV te vinden, maar als je bijvoorbeeld bij je safe house in Broker schiet zullen er verschillende Russen en dergelijke ook op je beginnen schieten omdat ze zich aangevallen voelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...