marcelvn Geplaatst: 7 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2008 (bewerkt) De reclame met de vrouw die bier drinkt die doet hier in de shop toch echt iets anders Was waarscheinlijk al ergens anders te lezen. Maar niet op dit forum: Een easteregg.?? eigenlijk niet maar heb geen idee waar dan bij moet horen te staan. Als je eenmaal een keer binnen bent gekomen Zie je niks op je map. De shop hete Peep hole Als die niet goed staat. Verwijder of verplaats hem dan maar. Bewerkt: 7 december 2008 door marcelvn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Platypus Geplaatst: 7 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2008 Was al bekend. Meer zelfs: Je moet er een missie doen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
---Elias--- Geplaatst: 7 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2008 In de missie Do you have protection Moet je met dimitri naar binnen gaan moet je in iemand zijn been schieten en iemand in bedwang houden.[/font] Dus zo verborgen is het niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gijsso Geplaatst: 7 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2008 Wat je kunt doen is een dildo oppakken (L1 voor PS3, LB voor X360, voor PC weet ik niet) en dan kun je gaan dildowerpen . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Limbolander Geplaatst: 18 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2008 Wat je kunt doen is een dildo oppakken (L1 voor PS3, LB voor X360, voor PC weet ik niet) en dan kun je gaan dildowerpen . op pc is dat E Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 18 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2008 Er is ook nog een natuur documentaire op die TV rechts. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Platypus Geplaatst: 18 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2008 Er is ook nog een natuur documentaire op die TV rechts. Die documentaire heb ik thuis op DVD liggen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kalkoenman Geplaatst: 11 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2009 (bewerkt) ik kan me niet herinneren dat ik hier geweest ben voor een missie voor Faustin. het gebouw (weliswaar in dit geval het interieur)doet me denken aan het rode gebouw tegenover de savehouse op alderny. daar staat volgens mij op de zijkant ook een grote reclame van die vrouw met een flesje Pfisswasser. ik ga het ff checken. Edit: oh nee dat is iets anders, was ff in de war. Bewerkt: 11 januari 2009 door Kalkoenman Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 11 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2009 Het is waar dat je hier een missie doet, En van die Reclame die komt vaak voor. Pißwasser. De missie: Ransom, waar je een foto van Gracie Ancelotti moet maken, is ook een mooie Natuurlijke documentaire te zien. [/font] Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.