Jump to content

sunshine autos


wes-vercetti

Recommended Posts

Je had het over de missies voor je em kunt kopen, maar dat zijn gewoon races. Als je het bedrijf hebt gekocht zul je ook nog een aantal auto's moeten verzamelen voor het bedrijf, pas als je dat allemaal gedaan hebt (vier series auto's) krijg je de hoogste dagbeloning die haalbaar is, namelijk $9000 per dag.

Link to comment
Delen op andere websites

Je had het over de missies voor je em kunt kopen, maar dat zijn gewoon races. Als je het bedrijf hebt gekocht zul je ook nog een aantal auto's moeten verzamelen voor het bedrijf, pas als je dat allemaal gedaan hebt (vier series auto's) krijg je de hoogste dagbeloning die haalbaar is, namelijk $9000 per dag.
Nou Baffie, dat valt me toch een beetje van je tegen; De informatie die je in jouw post geeft is niet eens helemaal correct ende volledig. Want, wat is het geval...$ 9.000,- is níet de hoogst haalbare dagbeloning in Vice City. Het is namelijk zo dat na het voltooien van alle missies bij de Malibu Club, de dagbeloning aldaar $ 10.000,- bedraagt. Wellicht bedoelde je de hoogste dagbeloning haalbaar bij Sunshine Auto's, maar dat stukje informatie miste ik toch wel in jouw antwoord. Hopelijk is met deze post de onduidelijkheid omtrent de hoogst haalbare dagbeloning in Vice City uit de wereld geholpen.

At your service.

Link to comment
Delen op andere websites

Zal ik zó reageren?

Leuk bedacht

of zó?

Wat mij dan weer tegenvalt is dat iemand die GM is geweest, al meerdere jaren op het forum zit dat er dan niet eens uit kan halen. Het topic gaat over sunshine auto's, niet over properties in z'n algemeen, als ik het dan over de hoogst haalbare dagbeloning heb, en het topic gaat over sunshine, zou ik het dan over die bij sunshine hebben of over alle properties bij elkaar? En er staat nog in mijn post, "pas als je dat allemaal gedaan hebt (vier series auto's) krijg je ....." volgensmij is het wel heel lastig om daarbij te bedenken dat ik het misschien over alle properties bij elkaar gaat.
Link to comment
Delen op andere websites

Zal ik zó reageren?
Leuk bedacht
of zó?
Wat mij dan weer tegenvalt is dat iemand die GM is geweest, al meerdere jaren op het forum zit dat er dan niet eens uit kan halen. Het topic gaat over sunshine auto's, niet over properties in z'n algemeen, als ik het dan over de hoogst haalbare dagbeloning heb, en het topic gaat over sunshine, zou ik het dan over die bij sunshine hebben of over alle properties bij elkaar? En er staat nog in mijn post, "pas als je dat allemaal gedaan hebt (vier series auto's) krijg je ....." volgensmij is het wel heel lastig om daarbij te bedenken dat ik het misschien over alle properties bij elkaar gaat.
Nou, maak maar een keuze :)

Het is overigens niet zo dat ik er niet uit kon halen dat je met hoogst haalbare dagbeloning het had over de beloning af te halen bij Sunshine Auto's, maar we bleven hier toch met enige onduidelijkheid zitten na jouw post. Om die onduidelijkheid weg te nemen zag ik mij genoodzaakt om nog even wat toe te voegen aan jouw, verder volkomen juiste, antwoord. Het is niet betweterig bedoeld of iets dergelijks, ik maak me enkel zorgen om jouw nauwkeurigheid in het antwoorden van vragen over Vice City. En al helemaal in deze tijd van het jaar, waar je meestal toch wel belachelijk scherp in dat soort dingen bent.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kon me ook al haast niet voorstellen dat je betweterig zou gaan doen. Jij kon het opvatten als een onnauwkeurigheid, ik denk dat onvolledigheid beter had geklonken, dus een beetje gelijk had je wel. Maar laten we maar weer ontopic gaan voordat we nog een warn krijgen wegens offtopic-gedrag. :eten:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...