moechy Geplaatst: 7 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2008 (bewerkt) Dat release date check ding doet irri bij mij. Op 30% stopt ie en zegt ie dat het mislukt is. Ik heb al geprobeerd manueel te activeren en dat lukte. Maar blijkbaar niet. Kan iemand me helpen aub? Vind het niet echt leuk. Koop ik het legaal krijg ik dit weer Alvast bedankt. EDIT: Heb het al opgelost door de patch van rockstar. Toch bedankt. Bewerkt: 7 december 2008 door moechy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 7 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2008 je kunt ook offline activeren Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
moechy Geplaatst: 7 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 december 2008 je kunt ook offline activeren Hoezo dan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 7 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2008 Dat release date check ding doet irri bij mij. Op 30% stopt ie en zegt ie dat het mislukt is. Ik heb al geprobeerd manueel te activeren en dat lukte. Maar blijkbaar niet. Kan iemand me helpen aub?Vind het niet echt leuk. Koop ik het legaal krijg ik dit weer Alvast bedankt. EDIT: Heb het al opgelost door de patch van rockstar. Toch bedankt. Welke patch? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Chrisy76 Geplaatst: 7 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2008 Dat release date check ding doet irri bij mij. Op 30% stopt ie en zegt ie dat het mislukt is. Ik heb al geprobeerd manueel te activeren en dat lukte. Maar blijkbaar niet. Kan iemand me helpen aub?Vind het niet echt leuk. Koop ik het legaal krijg ik dit weer Alvast bedankt. EDIT: Heb het al opgelost door de patch van rockstar. Toch bedankt. Welke patch? Ja inderdaad, wat voor patch? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.