wesley123 Geplaatst: 7 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2008 In de stad vind je overal reclame voor het merk WTF. aan de voorkant van de cabaret club op het 2e eiland vind je teksten zoals rofl en lmao ik wist niet zeker of eht al gevonden was dus psote ik het maar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta dylan Geplaatst: 7 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2008 Ik denk dat dat al bekend is. WTF staat veel op taxi's Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dastard Geplaatst: 10 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 december 2008 Niet een merk; het is een musical die in Star Junction speelt genaamd "WTF" het is een internet love-story, op de radio hoor je soms die reclames en gebruiken ze ROFL en LMAO etc. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kevinkrs Geplaatst: 10 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 december 2008 ja inderdaad dat viel mij ook al op Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ditmar154 Geplaatst: 11 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2009 was al bekend maar het staat ook op taxi's Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.