Forumrunner Geplaatst: 7 december 2008 Rapport Geplaatst: 7 december 2008 IK word nu echt gek van die schaamteloze Rip-Off Banditi, Ze gebruiken zelfs de artwork van GTA San Andreas . Denken dat ze stoer zijn, Zijn ze nou helemaal gek in hun kop . Wat vinden jullie hiervan? Reageren
GTA Haas Geplaatst: 7 december 2008 Rapport Geplaatst: 7 december 2008 Wie de f*ck is Banditi? Geef eens wat meer uitleg... Reageren
Zeaas Geplaatst: 7 december 2008 Rapport Geplaatst: 7 december 2008 (bewerkt) IK word nu echt gek van die schaamteloze Rip-Off Banditi, Ze gebruiken zelfs de artwork van GTA San Andreas .Denken dat ze stoer zijn, Zijn ze nou helemaal gek in hun kop . Wat vinden jullie hiervan? Ik snap dat je boos bent. Ik vind heel dat spel stom. Ik stond eerste, word ik gehackt, vier dagen voor de prijzen. Had ik bijna 'n Playstation gewonnen. Ik was ook boos. Ik ben er meegestopt. Ik heb nog 'n grote ruzie gehad met de Admins van dat spel. Die konden niks doen. Het is je eigen spel, dan kun je toch wel wat doen daaraan. Natuurlijk konden ze mij 'n nieuw wachtwoord geven. Achjaa, niks aan te doen. Edit: Haasje, dat is 'n maffios spel. Kijk zelf maar. Alstu! Bewerkt: 7 december 2008 door Zeaas Reageren
Dinkydau Geplaatst: 1 januari 2009 Rapport Geplaatst: 1 januari 2009 Niets van aantrekken, dat soort spellen. Er zijn er honderden van die allemaal heel wat lijken te zijn, maar uiteindelijk kosten ze je allemaal bergen geld als je er eenmaal aan begint. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.