Robando Geplaatst: 7 december 2008 Rapport Geplaatst: 7 december 2008 Als ik iets wil donwloaden bijvoorbeeld de driver update van nividia. Dan komt er te staan kan de aangegeven site niet vinden. Weet iemand wat ik hier tegen kan doen. Reageren
FerryN Geplaatst: 7 december 2008 Rapport Geplaatst: 7 december 2008 Als ik iets wil donwloaden bijvoorbeeld de driver update van nividia.Dan komt er te staan kan de aangegeven site niet vinden. Weet iemand wat ik hier tegen kan doen. Waarin? In Firefox of Internet explorer? Zoja, kies een andere site of een andere mirror. Reageren
ikt Geplaatst: 7 december 2008 Rapport Geplaatst: 7 december 2008 Als ik iets wil donwloaden bijvoorbeeld de driver update van nividia.Dan komt er te staan kan de aangegeven site niet vinden. Weet iemand wat ik hier tegen kan doen. Kun je wel op de pagina vóor de download komen? Of helemaal niet eens op de site? Scan ook eens op virussen. Reageren
Robando Geplaatst: 7 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 december 2008 Hij doet het niet bij fire fox en bij explore. Ik kan nog wel op die site komen dan komt dat download balkje er voor dan wil hij be ginnen met downloaden komt dat balkje er voor dat die de site niet kan vinden. Reageren
FerryN Geplaatst: 7 december 2008 Rapport Geplaatst: 7 december 2008 Hij doet het niet bij fire fox en bij explore.Ik kan nog wel op die site komen dan komt dat download balkje er voor dan wil hij be ginnen met downloaden komt dat balkje er voor dat die de site niet kan vinden. Dan is die update van de server van die site afgehaald, probeer via google een andere site te vinden met dezelfde update en download hem daar. Reageren
Robando Geplaatst: 7 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 december 2008 Hij doet het niet bij fire fox en bij explore.Ik kan nog wel op die site komen dan komt dat download balkje er voor dan wil hij be ginnen met downloaden komt dat balkje er voor dat die de site niet kan vinden. Dan is die update van de server van die site afgehaald, probeer via google een andere site te vinden met dezelfde update en download hem daar. Nee hij is neit van die site gehaald want ik wou ook een mod voor san andreas downloaden toen kwam het zelfde. Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 9 december 2008 Rapport Geplaatst: 9 december 2008 Hij doet het niet bij fire fox en bij explore.Ik kan nog wel op die site komen dan komt dat download balkje er voor dan wil hij be ginnen met downloaden komt dat balkje er voor dat die de site niet kan vinden. Dan is die update van de server van die site afgehaald, probeer via google een andere site te vinden met dezelfde update en download hem daar. Nee hij is neit van die site gehaald want ik wou ook een mod voor san andreas downloaden toen kwam het zelfde. Heb je een pop-blocker of een firewall aanstaan die downloads tegen houdt? Moet je even kijken, als dit niet het geval is probeer eens een andere browser. Google Chrome bijvoorbeeld. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.