Dotz Geplaatst: 7 december 2008 Rapport Geplaatst: 7 december 2008 (bewerkt) Toyz: Kan je er ook in rijden? Misschien als je de missie's hebt uitgespeelt? THunder-Rodd: *Hoe kan je die blauwe krijgen uit die race? Ik kan die vent niet dood schieten en z'n auto zit op slot. (Als ik die vent doodschiet dan verdwijnt de auto ) *Ik bedoel de missie: Grease Sucho Bewerkt: 7 december 2008 door Dotz Reageren
ASPHALT Geplaatst: 7 december 2008 Rapport Geplaatst: 7 december 2008 In de Toyz kun je gewoon rijden, inderdaad. Duw 'm gewoon aan de kant met een andere auto, eenmaal ver genoeg van zijn orginele plaats vandaan kun je erin stappen en wegrijden. De zwarte Thunder-Rodd met blauwe spatborden uit de missie Grease Sucho kun je bemachtigen door de race uit te rijden, en te winnen. Dan zul je hem moeten Sucho moeten doden. Beuk zijn auto net zolang totdat hij uitstapt. Rij 'm dan van zijn sokken af, en daar staat je mooie nieuwe Thunder Rodd. Reageren
Dotz Geplaatst: 7 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 december 2008 (bewerkt) TYVM... M'n ''probleem'' met de Toyz is opgelost... Maar je moet de auto toch laten fikken? En dan is ie al gone... In iedergeval..: Erg bedankt Bewerkt: 7 december 2008 door Dotz Reageren
ASPHALT Geplaatst: 7 december 2008 Rapport Geplaatst: 7 december 2008 Nee, dat is wanneer je begint te schieten. Wanneer je hem alleen beukt stapt hij al uit voordat je de auto echt helemaal vernietigd. Beuk er gewoon een paar keer goed op in.. Reageren
Nissan Geplaatst: 7 december 2008 Rapport Geplaatst: 7 december 2008 Je kan er ook opschieten tot ie fikt, almaakt dat het moeilijker, omdat je het wrak terug moet duwen naar je Safehouse. Reageren
Basssss Geplaatst: 7 december 2008 Rapport Geplaatst: 7 december 2008 Cuban Gangster zei: Je kan er ook opschieten tot ie fikt, almaakt dat het moeilijker, omdat je het wrak terug moet duwen naar je Safehouse. Tegen die tijd is dat ding al voor je voeten verdwenen... Reageren
Dotz Geplaatst: 8 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 december 2008 IDD Ik bedeuk z'n auto wel gewoon tot ie uitstapt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.