Jump to content

Hulp nodig met multiplayer


Doperwin

Recommended Posts

Hallo, welkom op het Forum!

Je moet geregistreert en ingelogd zijn bij Social Club van Rockstar en van LIVE. Als je daar bij beide bent ingelogt ga je eerst naar singleplayer, na de 2e missie van Roman, dan krijg je pas je telefoon. Dan breng je je telefoon omhoog, standaard is dat Up. dan ga je met Enter naar het menu. Je scrolt naar onder naar multiplayer en je kiest LIVE. Dan zie je quick match, Custom match en Player match. Je kiest Quick als je meteen wilt worden doorverwezen of Custom als je een lijst met gamemodes wilt zien. Bij Custom klik je dubbel bij een mode om het spel binnen te gaan. Met de functies links kun je filteren.

Succes! :7

Bewerkt: door Pemp
Link to comment
Delen op andere websites

Ik kreeg de telefoon toch al vanaf het begin? :o

Inderdaad. Om de Multiplayer en Video Editor te starten zal je je telefoontje al in het begin kunnen gebruiken, maar om vrienden te bellen en cheats in te voeren zal je eerst de (2de) missie It's Your Call moeten voltooien. Multiplayer werkt dus perfect van in het begin.

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo, welkom op het Forum!

Je moet geregistreert en ingelogd zijn bij Social Club van Rockstar en van LIVE. Als je daar bij beide bent ingelogt ga je eerst naar singleplayer, na de 2e missie van Roman, dan krijg je pas je telefoon. Dan breng je je telefoon omhoog, standaard is dat Up. dan ga je met Enter naar het menu. Je scrolt naar onder naar multiplayer en je kiest LIVE. Dan zie je quick match, Custom match en Player match. Je kiest Quick als je meteen wilt worden doorverwezen of Custom als je een lijst met gamemodes wilt zien. Bij Custom klik je dubbel bij een mode om het spel binnen te gaan. Met de functies links kun je filteren.

Succes! :7

Bedankt voor je reactie,

Als ik dit heb gedaan krijg ik het volgende ervoor:

Gtamp.jpg

Wat moet ik hier doen? Aangezien het lijkt dat er niemand in zit en als ik op enter druk start hij zelf een nieuw spel op.. Dit gebeurt bij elke server die ik join. Ook krijg ik heel vaak vlak na dat ik gejoined ben het bericht 'You have been removed from the server'..

Bewerkt: door Doperwin
Link to comment
Delen op andere websites

Hallo, welkom op het Forum!

Je moet geregistreert en ingelogd zijn bij Social Club van Rockstar en van LIVE. Als je daar bij beide bent ingelogt ga je eerst naar singleplayer, na de 2e missie van Roman, dan krijg je pas je telefoon. Dan breng je je telefoon omhoog, standaard is dat Up. dan ga je met Enter naar het menu. Je scrolt naar onder naar multiplayer en je kiest LIVE. Dan zie je quick match, Custom match en Player match. Je kiest Quick als je meteen wilt worden doorverwezen of Custom als je een lijst met gamemodes wilt zien. Bij Custom klik je dubbel bij een mode om het spel binnen te gaan. Met de functies links kun je filteren.

Succes! :7

Bedankt voor je reactie,

Als ik dit heb gedaan krijg ik het volgende ervoor:

Gtamp.jpg

Wat moet ik hier doen? Aangezien het lijkt dat er niemand in zit en als ik op enter druk start hij zelf een nieuw spel op.. Dit gebeurt bij elke server die ik join. Ook krijg ik heel vaak vlak na dat ik gejoined ben het bericht 'You have been removed from the server'..

Toen je deze screen maakte, welke heb je dan geselecteert in je telefoon, Quick Match of Custom Match? Want je kan bij Custom dan gewoon afsluiten en weer opnieuw proberen en een andere mode selecteren. Dit geld dan ook voor Quick Match maar dat is vaker zo. Het bericht dat je krijgt betekend dat Joinen tijdens het spel al bezig is is uitgezet, je kan het beste kijken hoever ze al zijn: Er staat bij elke mode, In Lobby of In Progress ..%. Je kan het makkelijkste gewoon In Lobby doen, dan kan je ze vaker joinen. Ik heb trouwens ook wel wat moeite met de multiplayer, is niet echt duidelijk uitgewerkt zeg ik zelf

Link to comment
Delen op andere websites

Ik krijg dat scherm dus ook steeds en daarna wordt ik ook van de multiplayer gekickt. Ik kan gewoon geen spellen joinen, want als ik dubbelklik op een spel (waar bijvoorbeeld al 24 mensen in de lobby zitten) dan krijg ik alsnog een nieuw scherm waarin ik alleen een spel kan starten... Hoe kan dit? :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het zelfde probleem, ik heb er een gekozen die 10 % heeft en een gekozen met 90% maar ik krijg overal de zelfde error bij 'you have been remove form the game' en meer kan ik niet,

Kunt u misschien iets meer uitleg geven? ik zie ook geen anderen spelers bijvoorbeeld (ik heb allebij geprobeerd Quick match en Custom match)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...