Donwell Geplaatst: 7 december 2008 Rapport Geplaatst: 7 december 2008 (bewerkt) Na lange in-activiteit met Photoshop, heb ik toch maar weer eens wat geprobeerd in elkaar te zetten. Niet al te lang mee bezig geweest, maar volgens mij ziet het er toch redelijk uit, of niet?Rates en comments? Bewerkt: 7 december 2008 door Donwell Reageren
Visser23 Geplaatst: 7 december 2008 Rapport Geplaatst: 7 december 2008 Je signature ziet er inderdaad erg goed uit. Achtergrond heb je mooi gedaan met leuke abstracte brushes. Ook leuke overgang in kleur. De achtergrond past ook erg goed bij de render en de effecten die je in je signature hebt geplaatst zien er erg goed uit bij de achtergrond. De plaatsing van de render heb je goed gedaan. Alleen misschien zou je de volgende keer even de render in kunnen blenden zodat de render beter overgaat in de achtergrond. Dan krijg je denk ik een erg mooie uitkomst bij deze signature. De render heb je overigens goed uitgekozen! De effecten heb je ook leuk gedaan en zoals ik al zei past het goed bij de achtergrond, maar ook goed bij de render. Misschien kan je de signature nog even wat meer opvullen met effecten en iets minder over de render heen laten komen. Op het hoofd van de render zit een beetje licht, echt goed gedaan! Aan de linker kant vind ik de signature wel een beetje leeg. Dit kan je beter even opvullen. Effecten of iets anders, maar zo is het te leeg. De rechter kant heb je mooi opgevuld, erg goed gedaan. Nu alleen de tekst. De tekst vind ik totaal niet bij de signature passen. Hij is te strak. De kleur van de tekst past ook niet echt bij de signature (vooral niet aan die kant van de signature). Je kan beter een donkere of juist lichtere tekst pakken. Ik zou kiezen voor een donkere tekst kleur. Verder is de plaatsing goed. Misschien kan je als font het lettertype 'Creepsville' gebruiken. Ik denk dat die beter bij deze signature past. Cijfer: 8/10 Reageren
Donwell Geplaatst: 8 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 december 2008 Bedankt voor je reactie, ik zie inderdaad een paar punten waar ik zelf ook nog niet helemaal tevreden over ben of bij zat te twijfelen. Die leegte links zal ik later nog wat meer opvullen, daar ben ik het mee eens. De tekst vond ik zelf toch nog wel redelijk erbij passen, alleen heb ik het idee dat het een beetje 'wazig' is door de stroke. Nogmaals bedankt, zijn er nog meer? Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 22 december 2008 Rapport Geplaatst: 22 december 2008 Ik vind de achtergrond echt heel mooi gemaakt en verder ziet hij er ook mooi uit. 8/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.