Jump to content

cheaten in servers {sa-mp}

Recommended Posts

Geplaatst:

Eeey zonigen cheaten in sa-mp maar hoe kan je daar cheaten ik wuo eens proberen met de cheat van hunter en er gebuerden niks? hoe doen ze dat? want op mijn eigen server is het toch zo rustig dat ik het wel eens wil proberen

Geplaatst: (bewerkt)
Eeey zonigen cheaten in sa-mp maar hoe kan je daar cheaten ik wuo eens proberen met de cheat van hunter en er gebuerden niks? hoe doen ze dat? want op mijn eigen server is het toch zo rustig dat ik het wel eens wil proberen

Cheaten is niet toegestaan in SA-MP. Nou heb je natuurlijk wel wat servers waarin je mag cheaten maar dat moet je zelf kiezen :D

Ik ken wel wat hacks voor SA-MP omdat ik die vroeger wel eens gebruikte op mijn eigen server maar die mag ik je niet vertellen op dit forum.

Bewerkt: door Mr. Sugo
Geplaatst:

oke maar hoe cheat je dan ik ga het dan proberen in mijn eigen server

Geplaatst:
oke maar hoe cheat je dan ik ga het dan proberen in mijn eigen server

Zoals ik al zei;

Ik ken wel wat hacks voor SA-MP omdat ik die vroeger wel eens gebruikte op mijn eigen server maar die mag ik je niet vertellen op dit forum.
Geplaatst:

Probeer CLEO3 eens. Met al die Half-Life 2 wapens en BC7 mod kan je niet anders dan winnen.

Geplaatst:

En cheats op je eigen server zijn ook verboden...

Discussie over cheats in combinatie met multiplayers is hier ten strengste verboden.

*slotje*

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...