Jump to content

computer laad somige delen van gta IV niet! :(


bartos01

Recommended Posts

offtopic: 3dubbelposten? Bewerk dan anders gewoon je eerste berichtje!

ontopic: ik denk dat ik het weet met die grafiek: je zal denk ik eerst moeten saven voor het ook echt werkt! of druk eens op enter! Anders weet ik het ook niet meer!

Je bedoelt dus dat je de graphics moet veranderen, dan het spel spelen en moet opslaan. Dan zou hij het dus moeten doen? Wat trouwens ook kan, dat zijn videokaart het niet aankan en het spel het zelf weer verandert in de default. (GTA IV PC is eigenwijs genoeg, ik kan zelfs mijn graphics niet eens lager zetten :puh: )

Over dat 3 dubbel posten: srry normaal doe ik dat gwn, weet niet wrm ik dat toen niet deed.

Het kan geen kwaad hoor, maar ik zeg het gewoon maar :) en over de graphics:

Als ik op mijn console speel en ik doe de autosave aan maar save niet, staat ie de volgende keer terug uit, en als ik save, dan staat ie wel aan, en mss moet dat ook bij de graphics op de PC versie?

Ik snap je vraag over dat saven niet echt helemaal. Zou je dat misschien iets duidelijker willen uitleggen?

Wat ik bedoel is: Dat je, als je die graphische instellingen op je keuze gezet hebt, dat je daarna terug op je spel speelt, en gaat saven in je safehouse!

Link to comment
Delen op andere websites

offtopic: 3dubbelposten? Bewerk dan anders gewoon je eerste berichtje!

ontopic: ik denk dat ik het weet met die grafiek: je zal denk ik eerst moeten saven voor het ook echt werkt! of druk eens op enter! Anders weet ik het ook niet meer!

Je bedoelt dus dat je de graphics moet veranderen, dan het spel spelen en moet opslaan. Dan zou hij het dus moeten doen? Wat trouwens ook kan, dat zijn videokaart het niet aankan en het spel het zelf weer verandert in de default. (GTA IV PC is eigenwijs genoeg, ik kan zelfs mijn graphics niet eens lager zetten :puh: )

Over dat 3 dubbel posten: srry normaal doe ik dat gwn, weet niet wrm ik dat toen niet deed.

Het kan geen kwaad hoor, maar ik zeg het gewoon maar :) en over de graphics:

Als ik op mijn console speel en ik doe de autosave aan maar save niet, staat ie de volgende keer terug uit, en als ik save, dan staat ie wel aan, en mss moet dat ook bij de graphics op de PC versie?

Ik snap je vraag over dat saven niet echt helemaal. Zou je dat misschien iets duidelijker willen uitleggen?

Wat ik bedoel is: Dat je, als je die graphische instellingen op je keuze gezet hebt, dat je daarna terug op je spel speelt, en gaat saven in je safehouse!

maar eerst aplyen door op spatie te drukken

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...