Jump to content

kan deze pc gta 4 aan


lin

Recommended Posts

Mijn zoon heeft gta 4 gekregen en hij heeft een AMD X2 3800+ met een pci express 6200 kaart erin.

Als hij het spel opstart dan krijgt hij de figuren wel in beeld en daarna begint er een fimpje waar hij geen beeld bij krijgt en de pc reageert nergens meer op.

Weet iemand hier iets op???

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn zoon heeft gta 4 gekregen en hij heeft een AMD X2 3800+ met een pci express 6200 kaart erin.

Als hij het spel opstart dan krijgt hij de figuren wel in beeld en daarna begint er een fimpje waar hij geen beeld bij krijgt en de pc reageert nergens meer op.

Weet iemand hier iets op???

http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest

Link to comment
Delen op andere websites

Ja probeer de test eens en kijk dan waar de test, misschien, aangeeft wat er nog niet goed is aan de pc. Verder heb ik niet echt verstand hiervan maar je kunt altijd nog het spel opnieuw installeren of misschien de graphics iets lager zetten.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vermoed dat uit de test zal komen dat de CPU (en snelheid van de CPU) en de grafische kaart niet voldoende zijn. De minimale systeem eisen van GTA IV is qua CPU zijn;

Intel Core 2 Duo 1.8GHz, AMD Athlon X2 64 2.4GHz

Ook de grafische kaart is niet voldoende;

256MB NVIDIA 7900+ / 256MB ATI X1900+

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...