gta dylan Geplaatst: 7 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2008 Heey allemaal! Ik heb een filmpje op youtube gevonden http://www.youtube.com/watch?v=royvuWqhc0c...feature=related op 1:20 hoor je gegrom. is dit fake of real? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gijsso Geplaatst: 7 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2008 Heel fake. De ratings zijn ook disabled. Dus het is nep denk ik. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kevinkrs Geplaatst: 7 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2008 Heel eng geluid, ik denk dat dit nep is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
marcelvn Geplaatst: 7 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2008 Klinkt niet echt als of het uit gta zelf komt eigenlijk meer als met een vidio editor beetje bewerkt en er in gezet je hoort het geluid ook niet veranderen als hij omkijkt. FAKE! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Little Jacob Geplaatst: 8 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 december 2008 Probably Fake. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 12 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 december 2008 idd, die video zet je effe in windows movie maker en zet dat grommende geluidje er effe bij en klaar. duidelijk fake. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ditmar154 Geplaatst: 11 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2009 denk heel fake jammer anders had je een mooie myth gevonden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 11 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2009 100% Fake. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vice infernusX Geplaatst: 5 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2010 Fake Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MostWantedKid Geplaatst: 6 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2010 Gewoon 100% fake, zelfs ik kan er een stemmetje onderzetten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kratod Geplaatst: 7 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2010 We weten dat eht feak is, stuurd een groot deel fake! MVG. Kratod Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 7 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2010 Dat geluid klinkt naar een kat, maar ik ken het van het computerspel DOOM. Als je goed luistert, hoor je dat het " GEGROM " veel harder klinkt dan bij het originele audio in het spel zelf. Ik zeg: Nep. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vice-King Geplaatst: 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2010 best wel fake zoals sommige mensen hiervoor zegt het gegrom is veel harder dan het gewone audio geluid Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.