Sasuke Geplaatst: 14 april 2005 Rapport Geplaatst: 14 april 2005 Ik moest informatie zoeken waar ene baas zit verstopt ( Penthouse, New York ). Nu heb ik alles gehaalt, behalve hem op te zoeken. Ik heb gelezen dat je met een lift naar boven moet gaan, maar ik de lift niet naar boven krijgen ! :blink: Reageren
Slimm Geplaatst: 14 april 2005 Rapport Geplaatst: 14 april 2005 De map is altijd handig, kan je alles vinden! Ik denk dat je eerst de lift moet activeren Lift gaat niet vanzefl he! moet wel op een liftknopje drukken Reageren
Silverwing Geplaatst: 14 april 2005 Rapport Geplaatst: 14 april 2005 om welk spel gaat het SCCT Splinter Cell Chaos Theory Had je toch zelf ook wel kunnen vinden. :rolleyes: Reageren
Sasuke Geplaatst: 14 april 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 14 april 2005 Ah, heb 't al gevonden ( zit nu al in Korea maarja ). Ik moest de wall-mines defusen en dan naar een of ander machine kamer gaan met een oude knar. @slimm, dank , maar vind het irritant dat je niet ziet waar jezelf bevind. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.