Jump to content

Spel loopt vast


zezima0014

Recommended Posts

Ik heb net GTA IV gekocht voor pc! Het spel werkt heel goed als de graphics op low staan, maar altijd als ik bij de misse Ivan The Not So Terrible van die kraan spring, loopt het spel vast! ELKE KEER!!!! Op welke manier ik het ook doe, en ik heb het al wel 10 keer geproberd (letterlijk)! Wie kan me helpen?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb net GTA IV gekocht voor pc! Het spel werkt heel goed als de graphics op low staan, maar altijd als ik bij de misse Ivan The Not So Terrible van die kraan spring, loopt het spel vast! ELKE KEER!!!! Op welke manier ik het ook doe, en ik heb het al wel 10 keer geproberd (letterlijk)! Wie kan me helpen?

1. Probeer GTA IV eens opnieuw te installeren, dat kan wonderen verrichten ;)

2. Doe een driver update van je videokaart, als je een NVIDIA kaart heb kan je een speciale GTA IV driver update doen. Als je ATI hebt weet ik al genoeg: wachten tot 10 december. (Er zijn namelijk vrij veel problemen met het vastlopen GTA IV met een ATI kaart.) Die driver update kan je hier vinden: http://www.nzone.com/object/nzone_gtaiv_downloads.html

P.S. Welke videokaart heb je?

Grz GTA_MasterNL

Link to comment
Delen op andere websites

Nu, ik had hem (na het vastlopen en 2 keer terug proberen) opnieuw geinstalleerd, maar het hielp niet! Zou er een fout zitten op dat punt in het spel ofzo? ik weet er niet van hoor :puh:

Is dat niet dit: NVIDIA GeForce 8800GTS?

Dat heb ik

Bewerkt: door zezima0014
Link to comment
Delen op andere websites

Nu, ik had hem (na het vastlopen en 2 keer terug proberen) opnieuw geinstalleerd, maar het hielp niet! Zou er een fout zitten op dat punt in het spel ofzo? ik weet er niet van hoor :puh:

Is dat niet dit: NVIDIA GeForce 8800GTS?

Dat heb ik

Ik denk dat je GTA IV weer opnieuw moet installeren en dan de verhalenlijn opnieuw doen.

lezen blijft moeilijk...

Hij had al gezegt dat hij hem had geherinstalleerd

Link to comment
Delen op andere websites

geen krassen op de cd ofzo?

Neen, ik heb net gekeken! Want ik heb hem 2 dagen geleden gekocht!

er is duidelijk iets fout met je cd.

Gan terug naar de winkel en zeg dat je cd het niet doet.

Grote kans dat ze je geen nieuwe geven maar dan moet je contact op nemen met r*, het valt gewoon binnen de garantieperiode.

Link to comment
Delen op andere websites

geen krassen op de cd ofzo?

Neen, ik heb net gekeken! Want ik heb hem 2 dagen geleden gekocht!

er is duidelijk iets fout met je cd.

Gan terug naar de winkel en zeg dat je cd het niet doet.

Grote kans dat ze je geen nieuwe geven maar dan moet je contact op nemen met r*, het valt gewoon binnen de garantieperiode.

Ik denk het ook, maar ik ben terwijl ik hier bezig ben, ook aan het spelen, en nu blijkt nadat ik al mijn savegames heb weg gedaan, ik verder kan! Maar nu ben ik bij Uncle Vlad, en nu valt ie weer stil, op het punt dat ik hem doodschiet!

Link to comment
Delen op andere websites

Nu, ik had hem (na het vastlopen en 2 keer terug proberen) opnieuw geinstalleerd, maar het hielp niet! Zou er een fout zitten op dat punt in het spel ofzo? ik weet er niet van hoor :puh:

Is dat niet dit: NVIDIA GeForce 8800GTS?

Dat heb ik

Ik denk dat je GTA IV weer opnieuw moet installeren en dan de verhalenlijn opnieuw doen.

lezen blijft moeilijk...

Hij had al gezegt dat hij hem had geherinstalleerd

Ik wist wel dat hij hem al had geherinstalleerd, maar ik bedoel dat je dan ook een nieuwe game moet beginnen (ik zou eerst proberen om weer verder te gaan met het spel voordat je het herinstalleerde. Dus een backup maken van je savegames.

En nee zo moeilijk is lezen niet ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...