Alex75 Geplaatst: 7 december 2008 Rapport Geplaatst: 7 december 2008 (bewerkt) Ik heb het volgende probleem (GTA iV PC) - Ik log in op de Social club - Ik log in bij Games for windows live - Dan start ik het spel - Dan geeft hij aan dat ik niet ingelogd ben bij windows live en het spel niet kan saven hierdoor. - Komt er een scherm om mij in te loggen bij windows live, en dat doe ik - Dan krijg ik een foutmelding en wordt GTA afgesloten. Weet iemand wat ik fout doe of is dit een veel voorkomende fout? Gr. Alex Bewerkt: 7 december 2008 door Alex75 Reageren
wesley123 Geplaatst: 7 december 2008 Rapport Geplaatst: 7 december 2008 update de games for windows live service, dit meot het fixen Reageren
Alex75 Geplaatst: 7 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 december 2008 update de games for windows live service, dit meot het fixen Heb ik al gedaan maar dit werkte helaas ook niet Reageren
recromancer Geplaatst: 8 december 2008 Rapport Geplaatst: 8 december 2008 update de games for windows live service, dit meot het fixen Heb ik al gedaan maar dit werkte helaas ook niet Probeer Eens " Home" te Drukken of : Druk ingame ESCAPE, Dus Bij Het Menu, En Dan naar Game en Klik Op Windows Live GUIDE en log in met je Serial Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.