mcwolli Geplaatst: 7 december 2008 Rapport Geplaatst: 7 december 2008 kan je al multiplayer op de ps2 doen zonder een missie te doen? Reageren
zezima0014 Geplaatst: 7 december 2008 Rapport Geplaatst: 7 december 2008 Ja, want in Los Santos is er ook een icoontje, net onder de brug van het ziekenhuis naar het huis van big smoke! Reageren
gta master 1 Geplaatst: 7 december 2008 Rapport Geplaatst: 7 december 2008 Op DIT KAARTJE zie je waar alle icoontjes liggen... Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 7 december 2008 Rapport Geplaatst: 7 december 2008 Het is lang geleden dat ik het spel op de PS2 heb gespeeld maar volgens mij zijn sommige altijd beschikbaar en sommige als je gaandeweg verder komt in het verhaal. Zo zal er pas een 2-speler missie vrijkomen voor de deur bij Denise Robinson als ze je vriendin is, dus na de missie Burning Desire. Dus volgens mij sommige wel en sommige niet. Op WikiGTA staan alle locaties: >klik<. Succes Reageren
mcwolli Geplaatst: 7 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 december 2008 (bewerkt) Ja, want in Los Santos is er ook een icoontje, net onder de brug van het ziekenhuis naar het huis van big smoke! ik zal kijken maar wat moet ik zien? ik heb het spel nog niet zo lang even over die kaart wat betekend rood en wat oranje?????? o en ik bedoel dat je met een vriend speelt met twee controllers geen missie`s Bewerkt: 7 december 2008 door mcwolli Reageren
MartyCeha Geplaatst: 7 december 2008 Rapport Geplaatst: 7 december 2008 Ja, want in Los Santos is er ook een icoontje, net onder de brug van het ziekenhuis naar het huis van big smoke! ik zal kijken maar wat moet ik zien? ik heb het spel nog niet zo lang even over die kaart wat betekend rood en wat oranje?????? o en ik bedoel dat je met een vriend speelt met twee controllers geen missie`s Zoals gezegd moet je op deze locaties kijken. Dat zijn pickups waarmee je met 2 spelers kan spelen (mits je 2 controllers hebt). Rood is een two player Kill Frenzy. Dat wil zeggen een soort missie voor twee spelers, waarbij het de bedoeling is zoveel mogelijk mensen te vermoorden binnen een bepaalde tijd op een bepaalde manier. De oranje bolletjes stellen pickups voor waarbij je met twee spelers gewoon vrij kan rondlopen. Reageren
mcwolli Geplaatst: 8 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 december 2008 Ja, want in Los Santos is er ook een icoontje, net onder de brug van het ziekenhuis naar het huis van big smoke! ik zal kijken maar wat moet ik zien? ik heb het spel nog niet zo lang even over die kaart wat betekend rood en wat oranje?????? o en ik bedoel dat je met een vriend speelt met twee controllers geen missie`s Zoals gezegd moet je op deze locaties kijken. Dat zijn pickups waarmee je met 2 spelers kan spelen (mits je 2 controllers hebt). Rood is een two player Kill Frenzy. Dat wil zeggen een soort missie voor twee spelers, waarbij het de bedoeling is zoveel mogelijk mensen te vermoorden binnen een bepaalde tijd op een bepaalde manier. De oranje bolletjes stellen pickups voor waarbij je met twee spelers gewoon vrij kan rondlopen. thnx ik begrijp het Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.