zezima0014 Geplaatst: 7 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2008 Ik heb nu ook een ander probleem: Ik ben eens opnieuw begonnen met de verhaallijn, en nu zijn de stemmen vervormd of de ondertitels en de beelden komen sneller dan dat ze praten! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 7 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2008 er is iets fout met je cd, dat hoort niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
zezima0014 Geplaatst: 7 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 december 2008 er is iets fout met je cd, dat hoort niet Ik heb mijn cd is nagekeken, en ik heb gezien (na vaak checken) dat er aan de rand en kleine deuk is, gewoon een piepklein stukje eraf! Is het daarom? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 7 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2008 groote kans van wel, ruil hem in nu het nog kan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
zezima0014 Geplaatst: 7 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 december 2008 groote kans van wel, ruil hem in nu het nog kan OK, maar bij mij in de buurt is alles al gesloten, dus ik zal morgen gaan! Ik zal daarna wel zeggen of het beter is of niet! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 7 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2008 okee succes! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
zezima0014 Geplaatst: 8 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 december 2008 okee succes! Ik heb na lang aandringen een nieuwe gekregen, en ben weer gaan spelen. Maar het maakt niets uit hoor, het zit weer vast op het punt dat ik hem doodschiet, Vlad he! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 8 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 december 2008 wtf, neem contact op met r*, dat hoort niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
zezima0014 Geplaatst: 9 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 december 2008 wtf, neem contact op met r*, dat hoort niet. Heb ik zonet gedaan, ik heb alles uitgelegd, en nu zou het ziijn dat het komt omdat mijn pc Nvidia heeft! Daar zou het zijn, andere mogelijkheid is: dat iker gewoon te veel op speel, maar dat kan niet! Ik speel er maar 30 min per dag ofzo op! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W1ckeD Geplaatst: 9 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 9 december 2008 Heb je de nieuwe drivers van Nvidia gedownload? ( GTA IV drivers) Die verhelpt een aantal problemen, onder andere dat alles veel te snel gaat. Klik! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
zezima0014 Geplaatst: 10 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 december 2008 Heb je de nieuwe drivers van Nvidia gedownload? ( GTA IV drivers)Die verhelpt een aantal problemen, onder andere dat alles veel te snel gaat. Klik! Ik heb ze gedownload, en nu werkt het spel DANK U DANK U DANKUDANKUDANKU Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.