Dx11 Geplaatst: 7 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2008 (bewerkt) Ok ik zag dit filmpje, waarin meerdere keren vlammende granaten voorkomen: Ik ben slecht met youtube tags dus het linkje: Je ziet het het eerst op 0:56 Ik vroeg me af hoe dit zit? Ik heb het spel op de PS3 en zeer zeker branden mijn granaten niet, en dit kan geen PC mod zijn aangezien het 26 augustus al op youtube is gezet, iemand een idee? Gevonden door gta master 1: Bewerkt: 7 december 2008 door Dx11 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 7 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2008 (bewerkt) zoiets heet een molotov en ze zitten gewoon in het spel. P.S. bij mij laad youtube niet, bij jullie wel? EDIT: het is geen molotov, misschien een mod Bewerkt: 7 december 2008 door wesley123 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta master 1 Geplaatst: 7 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2008 (bewerkt) zoiets heet een molotov en ze zitten gewoon in het spel.P.S. bij mij laad youtube niet, bij jullie wel? het is wel een granaat..kijk deze tut (van de zelfde maker idd (ben Buja)) om er achter te komen: Bewerkt: 7 december 2008 door gta master 1 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dx11 Geplaatst: 7 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 december 2008 zoiets heet een molotov en ze zitten gewoon in het spel.P.S. bij mij laad youtube niet, bij jullie wel? EDIT: het is geen molotov, misschien een mod Het zijn inderdaad geen moletovs. Het is geen mod het filmpje is 26 augustus op youtube gezet de pc versie is pas net uit. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dx11 Geplaatst: 7 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 december 2008 (bewerkt) zoiets heet een molotov en ze zitten gewoon in het spel.P.S. bij mij laad youtube niet, bij jullie wel? het is wel een granaat..kijk deze tut (van de zelfde maker idd (ben Buja)) om er achter te komen: Ahja zie t nu, handig, bedankt he Bewerkt: 7 december 2008 door Dx11 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta master 1 Geplaatst: 7 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2008 zoiets heet een molotov en ze zitten gewoon in het spel.P.S. bij mij laad youtube niet, bij jullie wel? het is wel een granaat..kijk deze tut (van de zelfde maker idd (ben Buja)) om er achter te komen: Ahja zie t nu, handig, bedankt he graag gedaan hoor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mynameisjeff Geplaatst: 8 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 december 2008 Ik heb met de grenaat gedaan het luk ook nog:P je schiet met een bazoeka tege gebouw dan granaat gooie in de rook van de vuur vonken anders luk het niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lexus123 Geplaatst: 8 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 december 2008 Chill, werkt ook op de 360 Ik vroeg me ook al af hoe ze dat deden in dat filmpje. Thanx. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.